Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarTjejmilen 2010
You need to log in to create posts and topics.

jo jag ska nog göra det, anmäla mig fast tror jag kommer göra det runt februari-mars då man känner att man kan röra sig 😛 Just nu har jag en 4 km runda som jag tar mig runt på. Har just börjat jogga i uppförsbackarna 😀

Nu är jag också anmäld.
Jag gav en startplats till min syster i 30-årspresent (tema 30-årskris). Hon blev jätteglad och sa:
- Men du ska väl också springa?
Så nu när jag anmälde henne tyckte jag att det var lika bra att anmäla mig själv också, när jag änd

Vad har ni för tider på milen?

Jag längtar dit, det är så kul att springa Tjejmilen! springer dessutom med min mor varje gång. Vi bor inte i samma stad så det är våran grej, bor dessutom hos min bror så det blir lite som en familjeträff 😀

Det blir tredje året för oss nu, vi anmäler o

Åh, jag våndar fram och tillbaka hur jag ska göra! Det skulle helt klart varit roligt att testa Tjejmilen, men jag tvekar. Är rädd för att det kommer att bli som andra motionslopp då jag tycker att det är så himla roligt att ha nått att se fram emot, det

Jag har sprungit några gånger just för att ha något att träna till, som du tänker. Jag upplevde inte att trängseln har varit så farlig i alla fall inte om man springer i vårt tempo och ställer sig i något sånär rätt startgrupp... Där emot har jag själv va

Ang. värmen så kanske det gör skillnad iår när det ligger lite senare? Iofs ska man inte vara säker på det; sprang Lidingö Tjejlopp för nått år sen, och då var det tokvarmt sista helgen i September....

Lustigt nog är det alltid fint varmt väder när det är dags för LTL ...

Hej på er alla, tränar ni mycke löpning? För min del har det inte blivit mycket, pga kylan och snön, har försökt börja på löpbandet, men det är så tråkigit. Hoppas bara att snön försvinner att jag kan börja träna ute. Ha det bra /Maire L

Jag har bara åkt skidor, njuter av att det är vinter! Springande känns inte lockande alls när man kan åka skidor - fast just nu är jag förkyld ... 🙁