Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 12:06Maire - det ska stå lite högre upp just på den här sidan. Kika där får du se...efter själva faktat om tävlingen. (För min del har jag redan anmält mig, så där står det "Tävlingen är inlagd i din kalender"
Maire - det ska stå lite högre upp just på den här sidan. Kika där får du se...efter själva faktat om tävlingen. (För min del har jag redan anmält mig, så där står det "Tävlingen är inlagd i din kalender"
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 17:19Tack Annimoure, jag har oxå anmält mig. Jag måste be ursäkt att jag hade skrivit lite fel "hjäpla" i stället hjälpa men så är det ibland att fingrarna går inte rätt ordning.
Tack Annimoure, jag har oxå anmält mig. Jag måste be ursäkt att jag hade skrivit lite fel "hjäpla" i stället hjälpa men så är det ibland att fingrarna går inte rätt ordning.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 11:34Hej alla duktiga!!! Jag har inte tränat ngt på hela helgen. Har städat, tvättat och strykit. Igår var så himla fint väder då grillade vi och tog vin till (kanske lite för mycket) men tt va det. Men på veckan då blir det träning, om mina blåsor tillåter de
Hej alla duktiga!!! Jag har inte tränat ngt på hela helgen. Har städat, tvättat och strykit. Igår var så himla fint väder då grillade vi och tog vin till (kanske lite för mycket) men tt va det. Men på veckan då blir det träning, om mina blåsor tillåter de
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 12:54Glöm inte att anmäla er senast idag om ni vill ha Tjejmilens träningströja gratis.
Glöm inte att anmäla er senast idag om ni vill ha Tjejmilens träningströja gratis.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 13:08Ooo Jag hann anmäla mig idag och får en tröja 😀
Ooo Jag hann anmäla mig idag och får en tröja 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:43Och vi hann anmäla oss, en kvartett från Piteå. Och nästa år blir det att springa på tid. Hoppas bara att jag är frisk då och slipper promenera runt som det blev i år.
Och vi hann anmäla oss, en kvartett från Piteå. Och nästa år blir det att springa på tid. Hoppas bara att jag är frisk då och slipper promenera runt som det blev i år.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 23:31Har ngn fått sin tröja postvägen än?
Har ngn fått sin tröja postvägen än?
Quote from Olof Robertson on 2 October 2009, 13:26Neeeeeej jag missade igår! Aja nu kan man lika väl vänta lite med att anmäla sig. Typiskt mig!
Neeeeeej jag missade igår! Aja nu kan man lika väl vänta lite med att anmäla sig. Typiskt mig!
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 10:26Tröjan brukar nog komma lite senare, kanske i november. Jag kommer inte riktigt ihåg.
Tröjan brukar nog komma lite senare, kanske i november. Jag kommer inte riktigt ihåg.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 11:14De skulle skickas i början av oktober står det på sidan. Nästan så man vill ha en långärmad istället så kallt som det blivit nu bara, brr!
De skulle skickas i början av oktober står det på sidan. Nästan så man vill ha en långärmad istället så kallt som det blivit nu bara, brr!