Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarTjejmilen 2010
You need to log in to create posts and topics.

Maire - det ska stå lite högre upp just på den här sidan. Kika där får du se...efter själva faktat om tävlingen. (För min del har jag redan anmält mig, så där står det "Tävlingen är inlagd i din kalender"

Tack Annimoure, jag har oxå anmält mig. Jag måste be ursäkt att jag hade skrivit lite fel "hjäpla" i stället hjälpa men så är det ibland att fingrarna går inte rätt ordning.

Hej alla duktiga!!! Jag har inte tränat ngt på hela helgen. Har städat, tvättat och strykit. Igår var så himla fint väder då grillade vi och tog vin till (kanske lite för mycket) men tt va det. Men på veckan då blir det träning, om mina blåsor tillåter de

Glöm inte att anmäla er senast idag om ni vill ha Tjejmilens träningströja gratis.

Ooo Jag hann anmäla mig idag och får en tröja 😀

Och vi hann anmäla oss, en kvartett från Piteå. Och nästa år blir det att springa på tid. Hoppas bara att jag är frisk då och slipper promenera runt som det blev i år.

Har ngn fått sin tröja postvägen än?

Neeeeeej jag missade igår! Aja nu kan man lika väl vänta lite med att anmäla sig. Typiskt mig!

Tröjan brukar nog komma lite senare, kanske i november. Jag kommer inte riktigt ihåg.

De skulle skickas i början av oktober står det på sidan. Nästan så man vill ha en långärmad istället så kallt som det blivit nu bara, brr!