Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen ENKÄT!
You need to log in to create posts and topics.

1. Vad har du för mål/startgrupp?

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?

3. Har du varit med förut? Vilken tid hade du?

4. Hur ska du träna fram tills söndag?

5. Vad är det bästa med Tjejmilen?

Från början att komma närmare 60 minuter på milen.

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?
Just nu är jag sjuk, så målet får nog vänta till nästa år. Promenerar i värsta fall.

3

Två mål, dels att kunna springa så att inte knäna strejkar. Gärna runt timmen. Men har för mig att man inte kunde springa alls de första 500 meterna pga kö vid starten... 🙁

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är

- Målet är att ligga på under 70 min och att orka springa hela vägen, vet inte startgrupp än, den som passar in på det tänkte jag ta 🙂

-

Ja eller hur Jenny o Lady - SJUKT KUL ska vi ha oavsett vilken tid vi får 🙂

Kristina: Absolut (t+)

Kristina: absolut! Kommer bli grymt skoj oavsett tid! Springer inte för att vinna - om nån nu trodde det 😉

Förresten, kommer du också till "funbeatträffen" och säger hej? 🙂 Tänkte ta mig dit.

Edit: såg ju nu att du skrivit där *skratt* Är visst lite

målet är att komma in under 67 minuter så väljer startgrupp efter det

jag hade nog önskat vara i bättre form såklart, hade önskat

Vet inte - har inte bestämt mig om jag ska ha kul eller tävla. Får se hur det känns/verkar när jag kommer dit. Ska jag tävla får jag "puppa in mig" i musikspelare, skygglappar etc och jag kan inte bestämma mig för om jag

Att ta mig runt, har bara sprungit en mil en gång förrut, då gick det på 75 min. Det är jag absolut nöjd med om jag klarar.

Målet har nog