Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen ENKÄT!
You need to log in to create posts and topics.

1. Vad har du för mål/startgrupp?
Jag vill springa in i mål under timmen

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?
Nej målet har inte ändrats, men skulle nog ha tränat lite mer... Får nu helt enkelt lita på min env

Jag funderar på startgrupp 7.

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?
konditionen har blivit bättre. Målet är att få en bättre kondition och få upp farten när jag springer. Att f

Har som ambition att springa på 59-60 min. Väljer naturligtvis stagrupp efter det! 🙂
Nej, trots att jag har problem med baksida lår och h

Förra året startade vi i startgrupp 3 eller 4, kommer inte ihåg. Vet bara att det var inte så många som "fuskade" i den gruppen. Klarar inte av folk som ställer sig i "snabba" grupper och sedan går efter några hundra mete

Förmodligen 6 eller 7. Har inga planer på att gå ivägen för nån, men blir nog tokig om det är en massa "gåare" ivägen för mig.

6-7. Blir galen om det går för många i vägen tror jag

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat? Bättre. och planerar att få en bättre sluttid än jag tänkt mig från början.

3. Har

5 tror jag det blir för mig. Första gången så har ingen aning. Har ju klarat på 60 min hemma....

Inte alls, är i den form jag hoppades. F

Ca 58 min och startgrupp efter det.

Nja, när jag anmälde mig hade jag nog inget direkt mål, eller samma som förra året dvs under 60 min, m

Blir så inspirerad av er alla, can feel the force ända hit om man säger så… i ärlighetens namn så är det nog rimligare för mig att sätta lite högre tid. Har bara sprungit 10 km två ggr sen nyår, 59 på löpband då o 58 ute i augusti.

Josefine Bonde: “ja

Kristina: håller med dig om försäljning och provsmak! Förra året, som ju var första jag sprang, hade jag inga pengar med mig - big mistake!!! 🙁 Så, det kommer jag allt ha med mig i år! 🙂