Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen ENKÄT!
You need to log in to create posts and topics.

. Vad har du för mål/startgrupp?
Mitt mål vara att klara det på 52 min, eller i alla fall under 54 som jag spang midnattsloppet på.
Har dock varit dålig nu i över en vecka... så jag är glad om jag kommer runt.

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Ä

1. Vad har du för mål/startgrupp?
Jag springer med 3 andra tjejer (vi har bildat en kvartett) och alla vi kommer starta i grupp 6.

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?
Ja, i början så var mitt mål att komma i

mmm visst är det skumt.
det är roligt.
och beroendeframkallande.

Ja, mamma är med i år också, men i år tänkte jag slå henne:-) Men hon slår mig vad gäller längd. Veckan efter blir det stockholm halvmara för henne och det är hon som har inspirerat mig till att springa tjejmilen från början!

1. Vad har du för mål startgrupp

Skulle var kul med en tid under 56:28. Men det beror på vädret. ( Är värmekänslig) . Får starta i grupp ett om jag vill. Har startnummer under 3000.
Får se hur jag gör. Tycker det går för fort där.

2. Har måle

Tanken var att komma under 60 min/milen, men med en katastrofal sommarträning så lär det inte bli så.. Nu är tanken att jag ska komma runt inom 75 minuter, mao blanda springa och gå.. Vet inte vilken startgrupp det blir ä

gruppen 54-58 minuter?

2. Har ditt mål ändrats under resans gång? Är du i sämre/bättre form än planerat?
Både och. Startade om träningen efter en sjuk vinter, och hade nästan målet under 50 minuter fast kanske snarare un

1. Startgrupp 1 med mål 48-49 min

2. Absolut. Först var målet runder 60, vilket gick förvånadsvär enkelt - ändrade sen till ca 52. Sprang för någon vecka sedan på 48.40 så nu måste jag ju försöka peppa mig själv att komma under.

3. Nej!

4. VILA, VILA,