Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

Mitt bästa tips för att klara värmen är kläder som fyller sin funktion. Det kanske är självklart men jag skriver det ändå. Bra joggingstrumpor så att fötterna inte känns våta. Bra träningsunderkläder och bra shorts och bra linne som INTE INTE INTE är gjor

Håller med Stina - två tjejmilne grupper är lite onödigt ... däremot kan man mkt väl diskutera saken här med. Jag läser om alla möjliga lopp mer eller mindre fast jag inte har några planer alls på dem ...
Iaf så är jag anmäld och hoppas på att komma unde

hej, de är jag som är admin för den andra gruppen "vi som ska springa tjejmilen 2008" den startades förra året o hette likadant som nu fast det stog 2007. därför de finns 2 grupper, inget mig emot att slåsamman dem.

håller med ang att ha keps o bra kläde

Lingling! Jag och en kompis ska anmäla oss, men har ingen att anmäla kvartett med. Ska vi anmäla ihop? En till härifrån och vi blir nästan ett funbeat-lag, tjatar jag dessutom på min kompis kan hon kanske också regga sig här 😉

Tack för tipsen Linda H och Ling lingling.....
Vi ses i stocholm.
/ Stina

Jag är redan anmäld i det funbeatlag som finns, vet inte om man får vara med i TVÅ kvartetter ... Troooor Notarius Publicus skulle kalla det fusk ... 😀

Jag hoppas många fler anmäler sig iaf så syns vi på Gärdet.

är redan anmäld som singelsperson.. vet inte om man får ändra?
någon som vet?
annars vill ja gärna vara med i ett lag.. även om jag e nybörjare.. =/

Hanna: vi kanske kan kolla upp det! Jag är också rätt så nybörjare... jag kommer liksom igång, så blir det inget, kommer igång, det blir inget osv... Men nu SKA jag komma igång!

kanske ska ta och slänga iväg en fråga iaf.. hmm

Om någon vill ha träningskompisar inför Tjejmilen och bor i Stockholm så kanske det här kan vara värt att titta på: http://tinyurl.com/27tokd