Quote from Funbeat user on 12 June 2007, 21:45Annika: Ah, ni som var duktiga och plingade. Minns att det var två par på tandem och ett av dom plingade 🙂
Blev också lite störd några gånger på folk som körde i bredd och inte verkade bry sig det minsta om att flytta på sig. Men sammanfattningsvis tyc
Annika: Ah, ni som var duktiga och plingade. Minns att det var två par på tandem och ett av dom plingade 🙂
Blev också lite störd några gånger på folk som körde i bredd och inte verkade bry sig det minsta om att flytta på sig. Men sammanfattningsvis tyc
Quote from Jan Lundquist on 12 June 2007, 22:28Några körde också ensamma mitt i vägen som man var tvungen att passera på insidan för att inte riskera bli omkörd av mötande trafik...
Några körde också ensamma mitt i vägen som man var tvungen att passera på insidan för att inte riskera bli omkörd av mötande trafik...
Quote from Christian Wahlberg on 12 June 2007, 23:18Dom lyssnade kanske på musik? Middle of the road med Pretenders?
Dom lyssnade kanske på musik? Middle of the road med Pretenders?
Quote from Funbeat user on 12 June 2007, 23:25Flashback!
Jag har dansat med blondinen i Middle of the Road 1976 på Schlussel i Mayerhofen.
Flashback!
Jag har dansat med blondinen i Middle of the Road 1976 på Schlussel i Mayerhofen.
Quote from Jan Lundquist on 13 June 2007, 08:41Jag såg bara en till som hade lurar i öronen under loppet, i en depå. Så det var nog inte därför de cyklade mitt i vägen. Möjligen trodde de att de var odödliga eller något 😉
Jag såg bara en till som hade lurar i öronen under loppet, i en depå. Så det var nog inte därför de cyklade mitt i vägen. Möjligen trodde de att de var odödliga eller något 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2007, 09:59En del kanske är medvetslösa av ansträngningen?
Fenomenet folk som cyklar (flera) i bredd och kompiscyklar (eller springer eller åker skidor) finns ju en hel del, både på motionslopp eller i vanliga trafiken löpspåret ... mest är det nog tanklöshet.
Där
En del kanske är medvetslösa av ansträngningen?
Fenomenet folk som cyklar (flera) i bredd och kompiscyklar (eller springer eller åker skidor) finns ju en hel del, både på motionslopp eller i vanliga trafiken löpspåret ... mest är det nog tanklöshet.
Där
Quote from ellen olsson on 26 June 2007, 13:23> åh var är du nånstans Fredrik?? Inga prickar... sitter dom på nån polkadottröja i stället eller??
Jag har kört La Pyrénéenne, La Montée Mythique och Quebrantahuesos men det har du vael förstaatt vid det här laget. Prickarna kommer nog tillbaka helt i
> åh var är du nånstans Fredrik?? Inga prickar... sitter dom på nån polkadottröja i stället eller??
Jag har kört La Pyrénéenne, La Montée Mythique och Quebrantahuesos men det har du vael förstaatt vid det här laget. Prickarna kommer nog tillbaka helt i
Quote from Emma Sjöberg on 26 June 2007, 17:34Joo jag har förstått att du är ute på semester och försöker hålla vätskedepån på en någorlunda jämn nivå!! 😀
Därav sms kl två på natten... 😉 (ok, såg sen att det var någon dag sen.. de går lååångsamt ibland!!)Hur vare o cykla de där loppen då?? Något
Joo jag har förstått att du är ute på semester och försöker hålla vätskedepån på en någorlunda jämn nivå!! 😀
Därav sms kl två på natten... 😉 (ok, såg sen att det var någon dag sen.. de går lååångsamt ibland!!)
Hur vare o cykla de där loppen då?? Något
Quote from ellen olsson on 27 June 2007, 01:17> Hur vare o cykla de där loppen då?? Något som du vill göra igen eller?
Det kommer jag garanterat att göra. Quebrantahuesos är ett superduperarrangemang. 7500 *cyklister*, kanonorganisation, drygt halva loppet på avlysta vägar och TdF-liknande stämning
> Hur vare o cykla de där loppen då?? Något som du vill göra igen eller?
Det kommer jag garanterat att göra. Quebrantahuesos är ett superduperarrangemang. 7500 *cyklister*, kanonorganisation, drygt halva loppet på avlysta vägar och TdF-liknande stämning