Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern
You need to log in to create posts and topics.

Stina: Deformationszonen runt en bilist består av plåt och kofångare,

Deformationszonen runt en cyklist består av Titts and Ass.

Förhoppningsvis kan du njuta av lite fågelsång på dina cykelturer utan öronpluggar. Det är faktiskt ganska avkopplande om ma

Ja, ni får göra som ni vill. Jag kommer sannolikt aldrig köra cykelrundor i klungor i ett superhögt tempo. Jag kommer fortsätta mina motionsrundor med lurar i öronen så länge det är tillåtet.

Jag kommer oxå köra vidare med min musik på träning men ej på "tävling" men naturligtvis med uppmärksamhet på trafiken runt mig. Innebär detta att man som döv inte kan delta i cykellopp ...eller? Frågan är ställd med humor 😉 för visst har jag förstått p

Är man stendöv o inte bara tondöv, så får man problem.

Man missar starten. . .

Är man bara lite lomhörd kan det funka med ett kohorn!

Det finns väl lite olika sorters lurar? frågan har varit uppe förut ...
men när jag springer föredrar jag att bara ha en propp i örat, om jag har musik, och riktningshörandet blir väl inte lika bra, men det är också en variant man kan köra på. Cyklat me

Enligt lagen får man inte släppa styret med båda händerna samtidigt, du måste signalera när du svänger och du måste också ha ringklocka. Finns det någon mer än jag som saknar ringklocka på racern? 😉

Det är konkreta lagar där man direkt kan avgöra om man

Det aer inte musiken som aer problemet utan det faktum att man staenger ute trafikljud som aer av vikt foer att framfoera sin cykel paa ett saekert saett. 🙂

åh var är du nånstans Fredrik?? Inga prickar... sitter dom på nån polkadottröja i stället eller?? 🙂

Han verkar vara pa vag till "CYCLOSPORTIVE DANS LES HAUTES-PYRENEES"
http://www.lapyreneenne.a3w.fr/

Anders: Du kan köra med en bergsprängare på huvudet om du vill för mig.

Det handlar om din och andra trafikanters säkerhet.