Quote from Funbeat user on 11 June 2007, 22:02Hade du inte ens en ledarbil om du var alldeles ensam?
Hade du inte ens en ledarbil om du var alldeles ensam?
Quote from Jan Lundquist on 11 June 2007, 22:11Nej... De följebilar jag såg mötte jag..
Nej... De följebilar jag såg mötte jag..
Quote from Lena O on 11 June 2007, 22:15Det är inte min mening att klanka ner på någon i detta ... alla som har cyklat många lopp kan nog minnas sin första, och vilken novice man var i jämnförelse.
Man lär sig massor under åren. Vätternrundan har flera förstagångs åkare än många andra lopp har
Det är inte min mening att klanka ner på någon i detta ... alla som har cyklat många lopp kan nog minnas sin första, och vilken novice man var i jämnförelse.
Man lär sig massor under åren. Vätternrundan har flera förstagångs åkare än många andra lopp har
Quote from Nils Hylander on 11 June 2007, 22:58Tjenixen alla glada tjejer som körde Tjejvättern, här är en till!!!
Åkte med min väninna på en tandem och det var verkligen jättekul! Då det gäller musik/radio i öronen så tycker jag mig ha sett en jäddra massa tjejer med Ipods och liknande i öronen...sk
Tjenixen alla glada tjejer som körde Tjejvättern, här är en till!!!
Åkte med min väninna på en tandem och det var verkligen jättekul! Då det gäller musik/radio i öronen så tycker jag mig ha sett en jäddra massa tjejer med Ipods och liknande i öronen...sk
Quote from Lena O on 11 June 2007, 23:51Jag fick samma känslan på halvan igår när jag såg en snubbe står bredvid sin cykel mitt på vägen och tala in i mobiltelefonen! (t-)
Jag fick samma känslan på halvan igår när jag såg en snubbe står bredvid sin cykel mitt på vägen och tala in i mobiltelefonen! (t-)
Quote from Viktor Wrede on 12 June 2007, 06:46Just den extra vattendepån reagerade jag också på faktiskt - hur kunde man lägga den där? Folk kom ju i ganska hög fart ner. Iallafall, med hjälp av alla dessa inlägg har jag fått lite annan syn på det här med cykelvett - man lär så länge man cyklar elle
Just den extra vattendepån reagerade jag också på faktiskt - hur kunde man lägga den där? Folk kom ju i ganska hög fart ner. Iallafall, med hjälp av alla dessa inlägg har jag fått lite annan syn på det här med cykelvett - man lär så länge man cyklar elle
Quote from ellen olsson on 12 June 2007, 08:26Vad gäller att lyssna på musik så är det en sak som man kan åka dit för om farbror polisen är på det humöret. Vid framförande av cykel så måste man enligt lagen kunna höra vad som händer runtomkring.
Vad gäller att lyssna på musik så är det en sak som man kan åka dit för om farbror polisen är på det humöret. Vid framförande av cykel så måste man enligt lagen kunna höra vad som händer runtomkring.
Quote from Jan Lundquist on 12 June 2007, 08:59Man skulle ju kunna skriva en liten cykelvettslathund som skickas ut ihop med starbeviset t ex för att hjälpa oss noviser.
Men man får ju köra bil med musik i bilen så jag förstår ff inte varför man inte skulle få cykla med musik.
Man skulle ju kunna skriva en liten cykelvettslathund som skickas ut ihop med starbeviset t ex för att hjälpa oss noviser.
Men man får ju köra bil med musik i bilen så jag förstår ff inte varför man inte skulle få cykla med musik.
Quote from Christian Wahlberg on 12 June 2007, 09:03Men Stina, inte har du hörlurar på dig i bilen?
Men Stina, inte har du hörlurar på dig i bilen?
Quote from Jan Lundquist on 12 June 2007, 09:07Jag har haft lurar vid enstaka tillfällen men jag har annars en bilstereo som kan spela både radio, kassettband och cd-skivor 🙂
Jag har haft lurar vid enstaka tillfällen men jag har annars en bilstereo som kan spela både radio, kassettband och cd-skivor 🙂