Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern
You need to log in to create posts and topics.

Hihi, jag blir lika nöjd varje gång jag ser mitt diplom 🙂

Hm, hur länge brukar nerver vara i kläm? Lillfingret och ringfingret på min vänstra hand har varit lite domnade sen igår och är det fortfarande .. det försvinner snart va? 🙂

Gullan och jag missade betalning till Vansbrosimmet 🙁 så därför börjar vi med Lidingöloppet, det är mycket som ska stämma in för att man ska hinna med alla deltävlingar inom ett år. Så för att göra något innan september så beslöt vi för att ställa upp i

Men ni kan ju köpa starter av ngn som ångrat sig kanske?

Blev lite förvånad att det skulle vara anmälningsstopp till Vansbro så jag kollade på deras sida och det går bra att anmäla sig och betala fram till 1 Juli.

Jag inledde min tjejklassiker förra året med Vansbro. Jag hade också missat inbetalningen. Eller hade eg. lite ågren och vågade inte riktigt starta men så tänkte jag nu eller aldrig när vattentemperaturen gick över 20 grader.

Jag satte ut en köpesannons

Det handlar lite om pengar ju närmare start destor dyrare... så därför valde vi att starta som vi gör. Vi får nog ta en disskusion igen, ingen av oss har tänkt så långt att man kan köpa plaster av folk som inte kan/ vill starta. 🙂 Men vi har inte sim

Jag hade också tänkt starta med Lidingö eftersomjag fasar för skidorna men så insåg jag att det hjälper nog inte om jag skjuter på det ett år till (skidorna blir inte lättare för det) så det får bli Vättern-Vansbro-Lidingö och så Kristinaloppet hade jag t

Janna: Det kan ta upp till en vecka innan handen är som normalt igen 🙂

Köper man en plats i sista minuten kan man få den _billigt_, folk som är glada att inte ha slängt alla pengarna komplett i Dalälven ... 😉 utan få igen något iaf.

(Själv har jag inte haft några planer på Vansbro alls, utan bara ville cykla, och åka skid

Gary: Okej, då vet jag 🙂