Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 23:38Ja grattis!
Ja grattis!
Quote from Fredrik Närenfors on 10 June 2007, 01:29Kul att höra så många nöjda tjejer.
Grattis allihop 🙂
Kul att höra så många nöjda tjejer.
Grattis allihop 🙂
Quote from Viktor Wrede on 10 June 2007, 07:18Tack allihop! Är fortfarande lika nöjd idag speciellt med tanke på att kroppen känns riktigt fräsch - bara lite för mycket solbränna i ansiktet kanske:-) Funderar långt bak i reptilhjärnan på Halvvättern nästa år men HELA Vätternrundan: jag säger bara: de
Tack allihop! Är fortfarande lika nöjd idag speciellt med tanke på att kroppen känns riktigt fräsch - bara lite för mycket solbränna i ansiktet kanske:-) Funderar långt bak i reptilhjärnan på Halvvättern nästa år men HELA Vätternrundan: jag säger bara: de
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 13:39Jag tyckte att gårdagen var en toppendag, kände av knäna efter ca 6 mil men det var bara att tänka på något att och fokusera framåt. Efter Borensberg och fram till 8.5 mil så var det sååååå tråkigt, den delen tycker jag är absolut den jobbigaste av hela
Jag tyckte att gårdagen var en toppendag, kände av knäna efter ca 6 mil men det var bara att tänka på något att och fokusera framåt. Efter Borensberg och fram till 8.5 mil så var det sååååå tråkigt, den delen tycker jag är absolut den jobbigaste av hela
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 13:49Jag känner inte heller nånting idag. Endast liiite ont på ett ställe på ryggen där min syrra missade att smörja in mig 😉 Helt otroligt, trodde jag skulle ha värk lite här och där idag, men icket 🙂
Jag känner inte heller nånting idag. Endast liiite ont på ett ställe på ryggen där min syrra missade att smörja in mig 😉 Helt otroligt, trodde jag skulle ha värk lite här och där idag, men icket 🙂
Quote from Jan Lundquist on 10 June 2007, 15:18Solbränna ja, trots faktor 45 har jag snygga röda ringar på axeln där inte brottarlinnet skyddade. Men jag hade solglasögon och skärm på hjälmen och det var jätteskönt mot ögonen.
Men jag såg bara en till med lurar i öronen. Varför har inte cyklister lura
Solbränna ja, trots faktor 45 har jag snygga röda ringar på axeln där inte brottarlinnet skyddade. Men jag hade solglasögon och skärm på hjälmen och det var jätteskönt mot ögonen.
Men jag såg bara en till med lurar i öronen. Varför har inte cyklister lura
Quote from Viktor Wrede on 10 June 2007, 15:33Håller helt med er att fälten mellan 7-8-9 mil där med backar och blåst var tråkigast men å andra sidan var man ju på väg "hem" så det gick det med! Anledningen till att inte jag hade lurar/mp3 (som jag ALLTID annars har) var att jag blev varnad av en med
Håller helt med er att fälten mellan 7-8-9 mil där med backar och blåst var tråkigast men å andra sidan var man ju på väg "hem" så det gick det med! Anledningen till att inte jag hade lurar/mp3 (som jag ALLTID annars har) var att jag blev varnad av en med
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 15:56Ja Grattis till Er alla. Min tjej som var också var med och är lite tävlingsmäniska... undrar om någon vet var man kan hitta "resultat listan". Det finns väl ingen officiell, men jag det finns ju ett exelfil för vätternrundan så det kanske finns för tjejv
Ja Grattis till Er alla. Min tjej som var också var med och är lite tävlingsmäniska... undrar om någon vet var man kan hitta "resultat listan". Det finns väl ingen officiell, men jag det finns ju ett exelfil för vätternrundan så det kanske finns för tjejv
Quote from Funbeat user on 10 June 2007, 17:43Tjejvättern, det var en trevlig upplevelse, men jag var en av oss som fick punktering i början av loppet endast 7 km cyklat. Men det var ju skönt att det hände i början av loppet. 🙁
Men efter det så var det bara att köra på en härlig tur med kompisen L
Tjejvättern, det var en trevlig upplevelse, men jag var en av oss som fick punktering i början av loppet endast 7 km cyklat. Men det var ju skönt att det hände i början av loppet. 🙁
Men efter det så var det bara att köra på en härlig tur med kompisen L
Quote from Viktor Wrede on 10 June 2007, 19:21Varför börjar du inte med Tjejvättern för klassikern om du ändå ska springa Tjejlidingö senare? Ja, ja iallafall - lycka till med båda dina lopp och med tjejklassikern - det är en härlig utmaning, eller hur?:-)
Varför börjar du inte med Tjejvättern för klassikern om du ändå ska springa Tjejlidingö senare? Ja, ja iallafall - lycka till med båda dina lopp och med tjejklassikern - det är en härlig utmaning, eller hur?:-)