Quote from Lena O on 4 June 2007, 10:20"ska lägga manicken i handväskan" Hur många tjejer har sagt det under åren?! 😉
"ska lägga manicken i handväskan" Hur många tjejer har sagt det under åren?! 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2007, 12:07Mätomojängen då!!! 🙂
Mätomojängen då!!! 🙂
Quote from Viktor Wrede on 8 June 2007, 09:05Imorgon smäller det alltså! Har mest varit orolig för vinden men ser nu att det säkert är värmen snarare som hotar bli ett problem! Gäller väl att dricka mycket och smörja in sig så man inte blir skållad!!
Ni som kört förrut eller känner till hur det fun
Imorgon smäller det alltså! Har mest varit orolig för vinden men ser nu att det säkert är värmen snarare som hotar bli ett problem! Gäller väl att dricka mycket och smörja in sig så man inte blir skållad!!
Ni som kört förrut eller känner till hur det fun
Quote from Jan Lundquist on 8 June 2007, 10:15Tack Pia! Och lycka till du med. Själv mår jag tjyvens. Har varit förkyld hela veckan men tror att det är på återgång nu. Jag har engagerat mina föräldrar som barnvakt, chaufför och supporters(L)
Jag tycker inte att man ska köra bil efter ett sådant lopp
Tack Pia! Och lycka till du med. Själv mår jag tjyvens. Har varit förkyld hela veckan men tror att det är på återgång nu. Jag har engagerat mina föräldrar som barnvakt, chaufför och supporters(L)
Jag tycker inte att man ska köra bil efter ett sådant lopp
Quote from Emma Sjöberg on 8 June 2007, 10:45*asg*
Inte inskavd.. men åååh vilket bra ord!! Ha ha ha
Det är bara att härda!Lycka till allihopa! (L)
*asg*
Inte inskavd.. men åååh vilket bra ord!! Ha ha ha
Det är bara att härda!
Lycka till allihopa! (L)
Quote from Viktor Wrede on 8 June 2007, 11:18Underredet vill jag inte ens tänka på...får helt enkelt koppla bort den biten:-)!!
Underredet vill jag inte ens tänka på...får helt enkelt koppla bort den biten:-)!!
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 11:59Min hals svider och just nu har jag en migränunge ... jag tror inte det blir ngt imorgon. 🙁 Värmen oroar mig en aning annars och så var det där med att ta sig dit ... (#)
Men som sagt håller jag på att få jobbförkylningen som går nu så är det nog bara a
Min hals svider och just nu har jag en migränunge ... jag tror inte det blir ngt imorgon. 🙁 Värmen oroar mig en aning annars och så var det där med att ta sig dit ... (#)
Men som sagt håller jag på att få jobbförkylningen som går nu så är det nog bara a
Quote from Fredrik Närenfors on 8 June 2007, 12:00Bara nerverna som spökar Lingis
Bara nerverna som spökar Lingis
Quote from Christer Heinbäck on 8 June 2007, 12:47Vilken härlig dag ni ska ha imorgon alla som ska åka!
Baken kommer klara sig bättre än ni tror. Det kommer gå jättebra!
Banan är jättefin och man kan stanna o fika o så.Lycka till! Det kommer gå gôrbra! Inget att vara nervös för. 🙂
Vilken härlig dag ni ska ha imorgon alla som ska åka!
Baken kommer klara sig bättre än ni tror. Det kommer gå jättebra!
Banan är jättefin och man kan stanna o fika o så.
Lycka till! Det kommer gå gôrbra! Inget att vara nervös för. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 12:57Å om det är så väl!
Å om det är så väl!