Quote from Funbeat user on 10 February 2007, 14:29Hängslen, det hade jag inte en aning om att dom hade 🙂 Alltid lär man sig något nytt! Jag får väl ta mig en tur till någon affär och kika lite.
Hängslen, det hade jag inte en aning om att dom hade 🙂 Alltid lär man sig något nytt! Jag får väl ta mig en tur till någon affär och kika lite.
Quote from Emma Sjöberg on 10 February 2007, 16:17Jag kör utan hängslen.. enklare att få till kissningen då 🙂
Jag kör utan hängslen.. enklare att få till kissningen då 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 16:10En vecka kvar! Tips för uppladning? 🙂
En vecka kvar! Tips för uppladning? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 16:24Jag lyssnar/läser med spänning!
Just nu undrar jag vad som tar slut först ...
Jag lyssnar/läser med spänning!
Just nu undrar jag vad som tar slut först ...
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 16:31Nej Lingling, du ska ju komma med tips till mig 😛
Nej Lingling, du ska ju komma med tips till mig 😛
Quote from Viktor Wrede on 2 June 2007, 17:19Imorgon kör jag sista "långpasset" som ska bli mellan 4-6 mil hade jag tänkt mej. Då har jag c:a 60 mil i benen sedan mars och 5 långpass mellan 5-7 mil. Sedan mån-tis-ons hade jag tänkt bara promenera och cykla lite lätt för att totalvila tors-fre och kö
Imorgon kör jag sista "långpasset" som ska bli mellan 4-6 mil hade jag tänkt mej. Då har jag c:a 60 mil i benen sedan mars och 5 långpass mellan 5-7 mil. Sedan mån-tis-ons hade jag tänkt bara promenera och cykla lite lätt för att totalvila tors-fre och kö
Quote from Fredrik Närenfors on 2 June 2007, 18:13Låter helt rätt Pia.
Låter helt rätt Pia.
Quote from Viktor Wrede on 2 June 2007, 21:01Tack för kommentaren Per! Tycker cykelproffsen 🙂 att upplägget ser vettigt ut sista veckan så ändrar jag inget!!
Tack för kommentaren Per! Tycker cykelproffsen 🙂 att upplägget ser vettigt ut sista veckan så ändrar jag inget!!
Quote from Lena O on 2 June 2007, 21:41Pia: Hoppas att en ny cykel ligger högst på önskelistan hos tomten i år! 😉
Pia: Hoppas att en ny cykel ligger högst på önskelistan hos tomten i år! 😉
Quote from Viktor Wrede on 3 June 2007, 07:38Ja det gör det verkligen Gary...var uppe på Haga cykel igår för att köpa de där krampförebyggande tabletterna och det gick inte att låta bli att slänga ett längtande öga bland alla fina cyklar..(H:).VILL HA!! Men planen är att just Tomten ska få bidra lit
Ja det gör det verkligen Gary...var uppe på Haga cykel igår för att köpa de där krampförebyggande tabletterna och det gick inte att låta bli att slänga ett längtande öga bland alla fina cyklar..(H:).VILL HA!! Men planen är att just Tomten ska få bidra lit