Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTjejvättern
You need to log in to create posts and topics.

Har en bra tur ....
Själv ska jag ta en lång promenad med barnen längst Hyds Parks Norra gräns o spana in alla fina konstverk 😉

Gäller att ha rätt tomte tror jag ...

Jo, helt klart gäller det att vara snäll hela året om jag ska få någon ny cykel...;) KANSKE att man få öppna plånboken lite själv oxå?!?

Gary: Skäms! Är du och förlustar dej med familjen när du borde hålla dej hemma och köra "Black Betty" för bättre behö

Pia: Jovars, det har gått bra. Har varit på en runda som blev 5,5 mil, sen ett antal på cirka 3 mil. Sen har jag cyklat till jobbet dagligen under hela våren. Mitt mål är väl som dig att ta mig runt, men vore ju lite roligt om det inte gick allt för sakta

Då är ni i mål långt före mig, min starttid är 10:24 tror jag, blir säkert varmt ... 🙂
I usel form efter att ha hostat hela våren, och inte en aning om hur fort det går på miyata-san, maken har nämligen inget fungerande batteri i sin cykeldator ... suck

Pia:
Förlustar?? No no no ... det här är en inplanerad vilovecka!
Kommer att bli starkare än någonsin på torsdag när jag är ute på det Östgötaslätten igen! 😉

Vad har makens batteri och cykeldator med ditt batteri och cykeldator att göra? Nästan så man blir generad när man hör sånt (H)

Klart du blir! Jag har ju expropierat hans cykel, nästan iaf ... men han har slarvat med underhållet!
Min cykeldator (med fungerande batteri) är tarerad och passar på min cykel, som han nyttjar mer än jag nuförtiden: hmm, hur var det; "turnabout is fair

🙂 OK. Låter som att det trots allt är du som får "the fat end of the deal" (t+) Du får väl nån vecka på dig att fixa ett batteri då 😉

Tack för påminnelsen, ska lägga manicken i handväskan!