Quote from Anders Wallerstedt on 8 June 2007, 15:42Ja, lycka till nu (t+)
Lyft på baken ofta, så kommer det att gå fin fint = inge skav.
:-)(L) Cykel (L):-)
Ja, lycka till nu (t+)
Lyft på baken ofta, så kommer det att gå fin fint = inge skav.
:-)(L) Cykel (L):-)
Quote from Funbeat user on 8 June 2007, 18:17Pia: Haha, det känns bra att det är fler än jag som funderar på det där med parkering. Det är nog mitt största bekymmer, jag ogillar starkt att köra till nya ställen där jag inte hittar och särskilt när jag måste passa en tid 😉 Men jag antar att det komm
Pia: Haha, det känns bra att det är fler än jag som funderar på det där med parkering. Det är nog mitt största bekymmer, jag ogillar starkt att köra till nya ställen där jag inte hittar och särskilt när jag måste passa en tid 😉 Men jag antar att det komm
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 17:07Så var man hemma igen då! Jösses vad roligt det var 🙂 Hur har det gått för er andra? För mig och min syster gick det himla bra, över förväntan!
Så var man hemma igen då! Jösses vad roligt det var 🙂 Hur har det gått för er andra? För mig och min syster gick det himla bra, över förväntan!
Quote from Johan Fylke on 9 June 2007, 17:19Grattis (t+)
Grattis (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 17:46Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Viktor Wrede on 9 June 2007, 18:31Gick över förväntan för mej oxå - trots värmen! Ville i mål under 6 h men klarade det på 4:50 TROTS att kedjan hoppade av och jag fick gå en bra bit innan jag fick hjälp! Tänkte blogga lite nu så ni som vill veta mer om min tur kan läsa där:-)!
Gick över förväntan för mej oxå - trots värmen! Ville i mål under 6 h men klarade det på 4:50 TROTS att kedjan hoppade av och jag fick gå en bra bit innan jag fick hjälp! Tänkte blogga lite nu så ni som vill veta mer om min tur kan läsa där:-)!
Quote from Funbeat user on 9 June 2007, 18:36Härligt! Mm, mellan Tjällmo och Borensberg stod luften helt still.. inte en endaste liten vindpust. Där trodde jag att benen skulle brinna upp. Men för övrigt tycker jag inte värmen var något större problem.
Härligt! Mm, mellan Tjällmo och Borensberg stod luften helt still.. inte en endaste liten vindpust. Där trodde jag att benen skulle brinna upp. Men för övrigt tycker jag inte värmen var något större problem.
Quote from Lena Bjerlöw on 9 June 2007, 20:34Grattis tjejer! 🙂
Grattis tjejer! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 9 June 2007, 21:41Tack tack 🙂
Och jag tyckte allra jobbigaste partiet var mellan sjunde och åttonde milen när man kom ut på fälten och fick motvind och uppförsbackar.
Och Guson: Tack för tips, det funkade (t+)
Tack tack 🙂
Och jag tyckte allra jobbigaste partiet var mellan sjunde och åttonde milen när man kom ut på fälten och fick motvind och uppförsbackar.
Och Guson: Tack för tips, det funkade (t+)
Quote from Christer Heinbäck on 9 June 2007, 22:46Grattis tjejer!! (t+)
Grattis tjejer!! (t+)