Quote from Viktor Wrede on 28 January 2007, 13:54Janna: Just nu är det innecykling som gäller 1-2 gånger i veckan för mej på Centralbadet i Norrköping. Snön ligger ju tät på backen nu och jag har ingen "vintercykel" utan en helt vanlig treväxlad som jag tänkt köra på. Jag vet att cykelfrämjandet här i N
Janna: Just nu är det innecykling som gäller 1-2 gånger i veckan för mej på Centralbadet i Norrköping. Snön ligger ju tät på backen nu och jag har ingen "vintercykel" utan en helt vanlig treväxlad som jag tänkt köra på. Jag vet att cykelfrämjandet här i N
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 14:23Pia: Självklart ska det gå i positiv anda. Om du har krafter kvar så tyder ju det på att du mycket väl skulle klara av en lite högre nivå. Du kanske inte behöver ta ett längre lopp, utan kör ett "välbekant" lopp, men sätt ett tidsmål istället. Slå ditt pe
Pia: Självklart ska det gå i positiv anda. Om du har krafter kvar så tyder ju det på att du mycket väl skulle klara av en lite högre nivå. Du kanske inte behöver ta ett längre lopp, utan kör ett "välbekant" lopp, men sätt ett tidsmål istället. Slå ditt pe
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 16:23Pia: Låter bra att du inte heller har värsta räsercykeln 🙂 Det låter trevligt att göra sällskap, det får vi se till att ordna! Hur, var, när är tjejtrampet? 🙂
Pia: Låter bra att du inte heller har värsta räsercykeln 🙂 Det låter trevligt att göra sällskap, det får vi se till att ordna! Hur, var, när är tjejtrampet? 🙂
Quote from Viktor Wrede on 28 January 2007, 17:39Tjejtrampet går i Västerås 27/5 5 mil. Kolla in på deras hemsida och läs mer! Kan också rekommendera Norrköping kommuns hemsida där du kan leta dej fram till den folder där man samlat c:a 30 rundor i varierande längd. Vi får satsa på träna på några av dem
Tjejtrampet går i Västerås 27/5 5 mil. Kolla in på deras hemsida och läs mer! Kan också rekommendera Norrköping kommuns hemsida där du kan leta dej fram till den folder där man samlat c:a 30 rundor i varierande längd. Vi får satsa på träna på några av dem
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 17:52Hittade hemsidan faktiskt. Måste man bo där och hålla på? Det verkar jobbigt 🙂 Ska kolla in Norrköpings hemsida och se vad jag hittar. Undra om det finns nåt sånt i Linköping också.. måste jag ta reda på 🙂
Hittade hemsidan faktiskt. Måste man bo där och hålla på? Det verkar jobbigt 🙂 Ska kolla in Norrköpings hemsida och se vad jag hittar. Undra om det finns nåt sånt i Linköping också.. måste jag ta reda på 🙂
Quote from Lena O on 28 January 2007, 18:09Det finns inte så mycket på Norrköpings kommuns sida ang. turer som är asfalt hela vägen (tänka nu på lvg cykling).
Janna: Det går ett lopp från Grebo någon vecka innan TV.
Gruvsvängen. 65 & 130km.
Jag tror att det var uppehåll i fjol och är inte säkert o
Det finns inte så mycket på Norrköpings kommuns sida ang. turer som är asfalt hela vägen (tänka nu på lvg cykling).
Janna: Det går ett lopp från Grebo någon vecka innan TV.
Gruvsvängen. 65 & 130km.
Jag tror att det var uppehåll i fjol och är inte säkert o
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 18:31Tackar Gary! Har en kollega på jobbet som bor i Grebo så det ska jag fråga henne om 🙂
Tackar Gary! Har en kollega på jobbet som bor i Grebo så det ska jag fråga henne om 🙂
Quote from Viktor Wrede on 30 January 2007, 18:45Janna: Nej, jag hade inte tänkt sova över och så tycker också att det verkar jobbigt:-) Det får allt bli tur och retur samma dag!
Janna: Nej, jag hade inte tänkt sova över och så tycker också att det verkar jobbigt:-) Det får allt bli tur och retur samma dag!
Quote from Funbeat user on 10 February 2007, 13:02Tur och retur låter vettigt 🙂
En annan fråga angående kläder. Cykelbyxor, är sånadär med "vadderad rumpa" bra eller ska man ha "vanliga" cykelbyxor?
Tur och retur låter vettigt 🙂
En annan fråga angående kläder. Cykelbyxor, är sånadär med "vadderad rumpa" bra eller ska man ha "vanliga" cykelbyxor?
Quote from Fredrik Närenfors on 10 February 2007, 13:41"Vanliga" cykelbyxor är såna där med vadderad rumpa och dom är bra.
Tänk bara på att man inte ska ha underkläder under cykelbyxan utan de är gjorda för att bäras direkt mot huden. Utöver att de är vadderade så är också sömmarna lagda på ett sådant sätt så
"Vanliga" cykelbyxor är såna där med vadderad rumpa och dom är bra.
Tänk bara på att man inte ska ha underkläder under cykelbyxan utan de är gjorda för att bäras direkt mot huden. Utöver att de är vadderade så är också sömmarna lagda på ett sådant sätt så