Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 05:28...men där finns ingen utomjordiskt god jordgubbssaft.
...men där finns ingen utomjordiskt god jordgubbssaft.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 07:48Du lär inte hitta någon jordgubbssaft på Kullaberg men det finns sill i Mölle.
Du lär inte hitta någon jordgubbssaft på Kullaberg men det finns sill i Mölle.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:38Vägen från hamnen i Mölle till Kullens fyr är trevlig att cykla. Trevligt intervallpass att köra den ett par varv. Dock kan det vara en del trafik på den ganska smala vägen. Sista biten från parkeringen till fyren är mindre lämplig (och inte tillåten att
Vägen från hamnen i Mölle till Kullens fyr är trevlig att cykla. Trevligt intervallpass att köra den ett par varv. Dock kan det vara en del trafik på den ganska smala vägen. Sista biten från parkeringen till fyren är mindre lämplig (och inte tillåten att
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:23Hur kan man inte hitta jordgubbsaft på Kullaberg?
Hur kan man inte hitta jordgubbsaft på Kullaberg?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:28Flickorna Lundgren ligger vid Skäret och det är inte Kullaberg eller ens Mölle.
Flickorna Lundgren ligger vid Skäret och det är inte Kullaberg eller ens Mölle.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:16Jag förstår. Men det finns säkert jordgubbssaft i närheten av Kullaberg ändå. Men den är väl jordiskt god på sin höjd, då.
Edit: Var ligger Skäret? Jag måste hitta dit i sommar.
Edit 2: Google är min vän: http://www.fl-lundgren.se/sahittardu.html
Jag förstår. Men det finns säkert jordgubbssaft i närheten av Kullaberg ändå. Men den är väl jordiskt god på sin höjd, då.
Edit: Var ligger Skäret? Jag måste hitta dit i sommar.
Edit 2: Google är min vän: http://www.fl-lundgren.se/sahittardu.html
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:31Skall man toppa så är Hallansåsen bra. Den gamla vägen som går paralellt med motorvägen på norra sidan om åsen. Den avslutas med en T-korsning.
Se till att ha en hög fart innan det brantar till på slutet, -sen ge gärnet 😉
Skall man toppa så är Hallansåsen bra. Den gamla vägen som går paralellt med motorvägen på norra sidan om åsen. Den avslutas med en T-korsning.
Se till att ha en hög fart innan det brantar till på slutet, -sen ge gärnet 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:35Lotta på åsen ger lätt 80-85 km/h utan några direkta problem.
Lotta på åsen ger lätt 80-85 km/h utan några direkta problem.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:53I går på Hjälmaren runt så lyckades jag komma upp i 61 kmh på slätten. Men hur långt det behåller jag för mig själv.
I går på Hjälmaren runt så lyckades jag komma upp i 61 kmh på slätten. Men hur långt det behåller jag för mig själv.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:2393 km/h strax utanför Boulder, Colorado USA. Men så är ju luften lite tunnare å nästan 2000 möh, för jag har inte lyckats matcha det senare... (H)
93 km/h strax utanför Boulder, Colorado USA. Men så är ju luften lite tunnare å nästan 2000 möh, för jag har inte lyckats matcha det senare... (H)