Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:42jätte kul med skryttrådar....synd att man aldrig är väsrst!
jätte kul med skryttrådar....synd att man aldrig är väsrst!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 12:06Du har säkert varit snabbast i en spinningsal.
Du har säkert varit snabbast i en spinningsal.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 12:35Det är inget skryt, bara vanligt konstaterande.
( jag vågar inte säga sanningen, för att det kan lätt uppfattas som skryt)
Det är inget skryt, bara vanligt konstaterande.
( jag vågar inte säga sanningen, för att det kan lätt uppfattas som skryt)
Quote from Bertil Nolheim on 23 April 2009, 12:41Max 78 vid tre tillfällen. Det senaste med racer i backen efter Österåkeranstalten i Roslagen.
De andra båda på fullastad touringcykel i Alperna.
Max 78 vid tre tillfällen. Det senaste med racer i backen efter Österåkeranstalten i Roslagen.
De andra båda på fullastad touringcykel i Alperna.
Quote from Camilla Höög on 23 April 2009, 12:4478 km/h på en hyrd cykel på Lanzarote för en månad sen. Otroligt skönt. Fick bromsa för bilarna som tydligen följde någon slags hastighetsbegränsning 🙂
78 km/h på en hyrd cykel på Lanzarote för en månad sen. Otroligt skönt. Fick bromsa för bilarna som tydligen följde någon slags hastighetsbegränsning 🙂
Quote from Jonas Täng on 23 April 2009, 12:50Min cykel kan förmodligen köras fortare än jag vågar prova...
...är lite chicken när det gäller farter över 45...
Min cykel kan förmodligen köras fortare än jag vågar prova...
...är lite chicken när det gäller farter över 45...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 12:59Tros idoga försök både i franska alperna och i Norge kommer jag aldrig över toppnotering 74 km/h. Och det var nedför Halllandsåsen :-).
Tros idoga försök både i franska alperna och i Norge kommer jag aldrig över toppnotering 74 km/h. Och det var nedför Halllandsåsen :-).
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:41Lars: Den backen vill jag köra! Ska man komma från norr eller söder?
Lars: Den backen vill jag köra! Ska man komma från norr eller söder?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:58Tack David! Tänkte inte på det...Men delade ut en Medalj på mitt pass för snabbast i mål på min Giro DÍtalia etapp 3 i tisdags...
Inte ens då var jag snabbast!
Tack David! Tänkte inte på det...Men delade ut en Medalj på mitt pass för snabbast i mål på min Giro DÍtalia etapp 3 i tisdags...
Inte ens då var jag snabbast!
Quote from Mattias Johansson on 23 April 2009, 14:01>min wobblar av nån anledning över 59 km/tim som katten
>vilket inte är nåt problem på platten
>men utför får man hålla i hattenRåkade ut för samma. Visade sig vara dåligt spänt styrlager. Glappade.
>min wobblar av nån anledning över 59 km/tim som katten
>vilket inte är nåt problem på platten
>men utför får man hålla i hatten
Råkade ut för samma. Visade sig vara dåligt spänt styrlager. Glappade.