Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 20:48Klarade 56 km/h på dagens spurt som jag vann. 😀
Klarade 56 km/h på dagens spurt som jag vann. 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 21:40Shize Evelina Du vinner...jag bockar och bugar och undrar vad du hade för utväxling på den cykeln!
Shize Evelina Du vinner...jag bockar och bugar och undrar vad du hade för utväxling på den cykeln!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:05... och jag undrar vilken backe det var. När jag var där för ett par år sen så var vägarna antingen krokiga eller knöliga. Oftast både och.
... och jag undrar vilken backe det var. När jag var där för ett par år sen så var vägarna antingen krokiga eller knöliga. Oftast både och.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 15:33Drygt 80 km/h under ca 12 km bakom en kranbil med 53/12 på 80-talet och i 17-årsåldern, d v s då man fortfarande inte har en susning om dödlighet och omdöme.
Kadens: >140. Det var tider det.. (H)
Drygt 80 km/h under ca 12 km bakom en kranbil med 53/12 på 80-talet och i 17-årsåldern, d v s då man fortfarande inte har en susning om dödlighet och omdöme.
Kadens: >140. Det var tider det.. (H)
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 16:14Höll du i kroken på kranbilen då? 😀
Höll du i kroken på kranbilen då? 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 18:14"Höll du i kroken på kranbilen då? "
..och kadens på 140.. Det hade varit en utmaning även i låga farter.Trampar ihjäl mig redan vid dryga 50 med min budgetracer, hehe. Nästa är är det visserligen vättern som gäller, och då får man väl skaffa en bättre
"Höll du i kroken på kranbilen då? "
..och kadens på 140.. Det hade varit en utmaning även i låga farter.
Trampar ihjäl mig redan vid dryga 50 med min budgetracer, hehe. Nästa är är det visserligen vättern som gäller, och då får man väl skaffa en bättre
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:24En äldre man som jag kommer inte upp i mer än 66 km/h. På högsta växel 53/12, nedförsbacke och medvind. 🙁
En äldre man som jag kommer inte upp i mer än 66 km/h. På högsta växel 53/12, nedförsbacke och medvind. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:05På min fredagstur över södertörn så var jag uppe i 84 i en nedförsbacke enligt min dator... vet inte om jag skall lita på den siffran. min högsta hastighet som jag känner att jag kan lita på var under siljan runt för några år sedan då var jag uppe i 79km/
På min fredagstur över södertörn så var jag uppe i 84 i en nedförsbacke enligt min dator... vet inte om jag skall lita på den siffran. min högsta hastighet som jag känner att jag kan lita på var under siljan runt för några år sedan då var jag uppe i 79km/
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 00:51Jag antar att siffror som 53/12 avser mått på de använda klingorna? Vilken enhet, och handlar det om omkrets, diameter, radie eller nåt annat?
Jag antar att siffror som 53/12 avser mått på de använda klingorna? Vilken enhet, och handlar det om omkrets, diameter, radie eller nåt annat?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 06:41IQ/EQ
IQ/EQ