Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:32Fortkörning med cykel kan man få böter på och om det är alldeles för fort kan man till och med tappa sitt körkort. Då är det inte längre så kul att visa upp att man fått böter för fortkörning med cykel.
Fortkörning med cykel kan man få böter på och om det är alldeles för fort kan man till och med tappa sitt körkort. Då är det inte längre så kul att visa upp att man fått böter för fortkörning med cykel.
Quote from ellen olsson on 28 April 2009, 20:49Jag skulle nog fortfarande vara rätt stolt. Med tanke på att 30-sträckor inte räknas så får man bomba på rätt bra för att bli av med körkortet...
Jag skulle nog fortfarande vara rätt stolt. Med tanke på att 30-sträckor inte räknas så får man bomba på rätt bra för att bli av med körkortet...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 07:53Kan man cykla så fort så behöver man inget körkort
Kan man cykla så fort så behöver man inget körkort
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:06Skrattar...Underbart...har faktiskt ett parti där polisen ofta står...efter en nerförsbacke ut mot Älgö...man är ganska lätt uppe runt 45 och det är 30 väg...man kanske måste passa sig!
Skrattar...Underbart...har faktiskt ett parti där polisen ofta står...efter en nerförsbacke ut mot Älgö...man är ganska lätt uppe runt 45 och det är 30 väg...man kanske måste passa sig!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 21:15Trampade upp i 65 km/h och sen rullade upp i 72,9 km/h utan större ansträngning idag. Hinner fundera några gånger på denna korta tur: "Tänk om...". Bromsverkan är ju inte det bästa på en racer och särskilt inte om man väger 95 kg.
Trampade upp i 65 km/h och sen rullade upp i 72,9 km/h utan större ansträngning idag. Hinner fundera några gånger på denna korta tur: "Tänk om...". Bromsverkan är ju inte det bästa på en racer och särskilt inte om man väger 95 kg.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 21:20Citerar: "Fortkörning med cykel kan man få böter på och om det är alldeles för fort kan man till och med tappa sitt körkort.. "
Det har alltid frestat mig att undra offentligt. Det är inget körkortskrav på cykel, men man kan göra kraftiga hastighetsövert
Citerar: "Fortkörning med cykel kan man få böter på och om det är alldeles för fort kan man till och med tappa sitt körkort.. "
Det har alltid frestat mig att undra offentligt. Det är inget körkortskrav på cykel, men man kan göra kraftiga hastighetsövert
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 06:44motionbased har / hade loggar från team garmin i tour de france,
För mig om att i spurten på slutet så kom de upp i över 70km/h, och nedför vissa berg så var de en bit över 100knyck.orkar inte leta fram loggarna, men finns många att söka på den här anvä
motionbased har / hade loggar från team garmin i tour de france,
För mig om att i spurten på slutet så kom de upp i över 70km/h, och nedför vissa berg så var de en bit över 100knyck.
orkar inte leta fram loggarna, men finns många att söka på den här anvä
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 06:54Lövkvist har kört 120 km/h berättade han i Sportspegelns reportage i söndags.
Lövkvist har kört 120 km/h berättade han i Sportspegelns reportage i söndags.
Quote from Nils Hylander on 6 May 2009, 21:36Vilka galna hastigheter!!!!
Själv är jag en fegis och har nog aldrig rullat över 70 knyck.Har blivit räddare med åren - antagligen har jag sett för mycket läskigheter, så jag tar hellre det säkra före det osäkra.
Vilka galna hastigheter!!!!
Själv är jag en fegis och har nog aldrig rullat över 70 knyck.
Har blivit räddare med åren - antagligen har jag sett för mycket läskigheter, så jag tar hellre det säkra före det osäkra.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:28håller med föregående.. ingen death wish här. 🙂
håller med föregående.. ingen death wish här. 🙂