Quote from Guest on 14 June 2010, 15:35Tog bort allt med BMX, spinning, F&S etc och fick följande lista för de senaste 30 dagarna (tyvärr kan man inte välja längre tidsintervall).
Grattis Tille och Lisette!
Finns du inte med har du sannolikt valt att inte visa din träning för andra, eller å
Tog bort allt med BMX, spinning, F&S etc och fick följande lista för de senaste 30 dagarna (tyvärr kan man inte välja längre tidsintervall).
Grattis Tille och Lisette!
Finns du inte med har du sannolikt valt att inte visa din träning för andra, eller å
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2010, 15:45På 63:e plats?! Skärpning herr Bruse!
Tack Raymond för förnedringen 😉
På 63:e plats?! Skärpning herr Bruse!
Tack Raymond för förnedringen 😉
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 15:56> Grattis Tille och Lisette!
Tack så mycket!
Det var ett nöje! Skönt att Johan latar sig så man har en chans numera.
> Grattis Tille och Lisette!
Tack så mycket!
Det var ett nöje! Skönt att Johan latar sig så man har en chans numera.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 17:211079:a
All löpning gör att jag inte hinner med och cykla
1079:a
All löpning gör att jag inte hinner med och cykla
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 18:26Jaha, då har man cyklat för lite med andra ord.
Jaha, då har man cyklat för lite med andra ord.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:1367:a? Nä, nu blir det extra långa långpass. Med andra ord, dags för extrasuperdeluxlånga långpass!
67:a? Nä, nu blir det extra långa långpass. Med andra ord, dags för extrasuperdeluxlånga långpass!
Quote from Sandra Näslund on 14 June 2010, 21:29Ooops tappade typ 100 placeringar på att jag inte reggade söndagsrundan i söndags.
Då skulle jag varit uppe och nafsat Bruse i bakdäcket...
red: ...och förbi P-A L...
Ooops tappade typ 100 placeringar på att jag inte reggade söndagsrundan i söndags.
Då skulle jag varit uppe och nafsat Bruse i bakdäcket...
red: ...och förbi P-A L...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 22:02Tille; du vet väl vad som väntar i helgen.....;)
Tille; du vet väl vad som väntar i helgen.....;)
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 23:18Japp, ännu en möjlighet att dra ifrån de som "bara" cyklar Vättern.
Japp, ännu en möjlighet att dra ifrån de som "bara" cyklar Vättern.
Quote from Bertil Nolheim on 14 June 2010, 23:33Plats 39 får man väl vara nöjd med... Har nog tidvis legat högre, men i morgon lär jag falla ett stycke när ett 23 mils pass går ur 30-dagarsintervallet 🙁
Blir bra att fylla på med VR, men det blir man ju knappast ensam om.
Plats 39 får man väl vara nöjd med... Har nog tidvis legat högre, men i morgon lär jag falla ett stycke när ett 23 mils pass går ur 30-dagarsintervallet 🙁
Blir bra att fylla på med VR, men det blir man ju knappast ensam om.