Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:30Dessutom har du en kass plan Lasse, att cykla fort. Ta det lugnt och lukta på blommorna och stanna i varje depå.
Kollade listan idag, Tille ligger inte alls i topp längre, den är helt omkastad.
Man kan själv gå in och kolla när man vill, fr o m nu och
Dessutom har du en kass plan Lasse, att cykla fort. Ta det lugnt och lukta på blommorna och stanna i varje depå.
Kollade listan idag, Tille ligger inte alls i topp längre, den är helt omkastad.
Man kan själv gå in och kolla när man vill, fr o m nu och
Quote from Bertil Nolheim on 15 June 2010, 11:05Vi får väl se hur det går med planen.
Jag skulle hellre ha en lista över antalet mil (eller också). Fast den är väl svårare att skapa.
Vi får väl se hur det går med planen.
Jag skulle hellre ha en lista över antalet mil (eller också). Fast den är väl svårare att skapa.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 13:00Det gick på Piggelin(o) tycker jag mig minnas, här ser man bara minuter.
Det gick på Piggelin(o) tycker jag mig minnas, här ser man bara minuter.
Quote from Lena O on 15 June 2010, 14:39Piggelino ... vem drev den sajten? 😉
Piggelino ... vem drev den sajten? 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 16:37Nu kom man högre upp när du tog bort all spinning. Plats 146 är 100 platser för lågt ner. Top 50 ska jag upp på.
Nu kom man högre upp när du tog bort all spinning. Plats 146 är 100 platser för lågt ner. Top 50 ska jag upp på.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 17:45& jag som är impad av mig själv för att jag hör _nästan_ till första kvartilen 😉
& jag som är impad av mig själv för att jag hör _nästan_ till första kvartilen 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 17:56103.. mer än nöjd med det.
Men än mer gillar jag att det finns så många som cyklar så mycket.
103.. mer än nöjd med det.
Men än mer gillar jag att det finns så många som cyklar så mycket.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 18:5277:a är jag nöjd med när jag inte ens ska köra VR i år. 🙂
77:a är jag nöjd med när jag inte ens ska köra VR i år. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 22:25Men vilken dålig rakning Raymond! Hade du tagit ut listan NU vore jag fyra istället!
Men vilken dålig rakning Raymond! Hade du tagit ut listan NU vore jag fyra istället!
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 06:48A day late and a dollar short.
A day late and a dollar short.