Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:34Så, nu börjar det bli ordning på den här listan igen.
Så, nu börjar det bli ordning på den här listan igen.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:02Inser just att jag gjorde en dundertabbe på Vätternrundan, jag cyklade tillsammans med alldeles för snabba cyklister 😉
Inser just att jag gjorde en dundertabbe på Vätternrundan, jag cyklade tillsammans med alldeles för snabba cyklister 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 00:12Inte bra för 30-dagarstopplistan!
För egen del väntar toppning inför vet-sm den 4 juli, även det dåligt ur topplistesynpunkt...
Inte bra för 30-dagarstopplistan!
För egen del väntar toppning inför vet-sm den 4 juli, även det dåligt ur topplistesynpunkt...
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 09:59Bra kört i helgen dock, Johan och Raymond. Som sagt är ju inte att cykla snabbbt optimalt för listan.
Det finns ju andra sätt att mäta än just antal minuter, som inte lika tydligt premierar randonneurande och långpendling. Men detta passar mig. 🙂
Bra kört i helgen dock, Johan och Raymond. Som sagt är ju inte att cykla snabbbt optimalt för listan.
Det finns ju andra sätt att mäta än just antal minuter, som inte lika tydligt premierar randonneurande och långpendling. Men detta passar mig. 🙂
Quote from Bertil Nolheim on 22 June 2010, 10:05Jag skulle föredra mil (även om jag inte är säker på att det skulle gynna mig). 🙂
Jag skulle föredra mil (även om jag inte är säker på att det skulle gynna mig). 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:08Mäta i mil vore trevligt. Ty ur led är tiden.
Mäta i mil vore trevligt. Ty ur led är tiden.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:34Tille - men vilka imponerande tider du tillbringar på sadeln! Någon gång ska även jag försöka mig på en 100-milare! =)
Tille - men vilka imponerande tider du tillbringar på sadeln! Någon gång ska även jag försöka mig på en 100-milare! =)
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 20:17Här har du något att fösöka kopiera Johan..
http://www.iainmackie.com/
Jag cyklar hellre kort och fort än långt och långsamt..
Här har du något att fösöka kopiera Johan..
Jag cyklar hellre kort och fort än långt och långsamt..
Quote from Lena O on 26 June 2010, 20:32Jag har inget val, kort och långsamt (#)
Jag har inget val, kort och långsamt (#)
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 15:07Försökte långt och fort förra helgen.. Lider fortfarande... 🙂
Försökte långt och fort förra helgen.. Lider fortfarande... 🙂