Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 09:09Hej Gassah.
Självklart så är det inte bra att det står folk i vägen. Det är inge bra alls. Men då har man i allfall en möjlighet att se vad som komma skall och man kan, oftast, ge ett varningstecken och dessutom kan de som ligger främst byta linje och dä
Hej Gassah.
Självklart så är det inte bra att det står folk i vägen. Det är inge bra alls. Men då har man i allfall en möjlighet att se vad som komma skall och man kan, oftast, ge ett varningstecken och dessutom kan de som ligger främst byta linje och dä
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 19:00Gänget från Aftonbladet stod någonstans i närheten av Hammarsundet. De uppförde sig ganska städat men var ändå en onödig risk. Kan har varit Vätternrundan 2006 eller så.
Gänget från Aftonbladet stod någonstans i närheten av Hammarsundet. De uppförde sig ganska städat men var ändå en onödig risk. Kan har varit Vätternrundan 2006 eller så.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 19:522008 och 2009 stod det ett gäng efter Hammarsundet och innan Medevi.
Och dom uppfattade jag inte så som störande eller som ett riskmoment.
Men är man riktigt trött är det ju i sig en risk att bara cykla.
Däremot såg jag inte till dom i år.Vänligen
P.
2008 och 2009 stod det ett gäng efter Hammarsundet och innan Medevi.
Och dom uppfattade jag inte så som störande eller som ett riskmoment.
Men är man riktigt trött är det ju i sig en risk att bara cykla.
Däremot såg jag inte till dom i år.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 20:45Risken var som sagt att första året jag lade märke till dem gick de ut på vägen för att göra "high five".
Risken var som sagt att första året jag lade märke till dem gick de ut på vägen för att göra "high five".
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 16:57Nu börjar listan se okej ut 😉
Nu börjar listan se okej ut 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 23:16Har desverre ikke noget forhold til minnutter på trening. Rekner bare km. Og sykler etter pulsen.
Må antagelig slakke på farten for å komme høgere på listen. (H)
Har desverre ikke noget forhold til minnutter på trening. Rekner bare km. Og sykler etter pulsen.
Må antagelig slakke på farten for å komme høgere på listen. (H)