Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTopplista 30 dagar
You need to log in to create posts and topics.

Själv körde jag lite lagom långt i ett alldeles lagom mys tempo. Ca 300km på ca 11.30 och jag led inget av det, snarare tvärt om.

Och sen har jag ju kört 4 pass nu i veckan. Och dom var på 70.75, 91 och 67km. Man behöver inte ha så bråttom runt diket. 1

fika du på cykeln?

raymond dax att uppdatera listan nu! och se hur många som slöar efter vr

Hej Gazzah.

"fika du på cykeln?"

Japp det gör/gjorde jag. Fick tom en "chokladboll" av en snäll dam;)

Vänligen

P.

Fullständigt vansinnigt. Jag hade lagt mig snyggt och fint på rulle bakom två man som körde i bredd. Plötsligt bromsade den ene för att snappa åt sig en chokladboll. Kunde gått illa. Den sortens upptåg hör inte hemma på Vätternrundan tycker jag.

Hej Gunnar.

"Fullständigt vansinnigt. Jag hade lagt mig snyggt och fint på rulle bakom två man som körde i bredd. Plötsligt bromsade den ene för att snappa åt sig en chokladboll. Kunde gått illa. Den sortens upptåg hör inte hemma på Vätternrundan tycker

Om de hade stått inne i P-fickan hade det inte varit något problem. Men de gick ut till vägkanten för att langa till cyklister som passerade.

Ungefär lika illa som ungdomarna som Aftonbladet hade placerat ut för några år sedan, som klev ut i vägen för a

Håller med Gunnar.
Denna beteende orsakade massvurpa innan Gränna 2003

"Om de hade stått inne i P-fickan hade det inte varit något problem."

Precis och det var inget problem när jag fick mig en chokladboll. Dom stod där inne på P-fickan. Inga problem alls.

Sen är det väl så att i ett eller annat fall kan det vara så att p

Nu kanske tråden spårar ut lite, men vill bara förtydliga att detta som hänt 2003 var att ungdomarna stod ut i vägen och HighFivade cyklister.
Ett problem var att just denna sträcka bjöd på 45?km/h samt att ungar stod i rad, den ena bakom den andra, fast