Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:54=)
=)
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:45Johan: Såg också att det svängde väldigt från dag till dag.
Men som jag skrev ovan, fr o m nu kan alla själva kolla placeringen på listan, välj bara Topplistan och sedan Visa alla personer i topplistan. Spinning och annan innecykling återkommer i höst så
Johan: Såg också att det svängde väldigt från dag till dag.
Men som jag skrev ovan, fr o m nu kan alla själva kolla placeringen på listan, välj bara Topplistan och sedan Visa alla personer i topplistan. Spinning och annan innecykling återkommer i höst så
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:48hahaha
hahaha
Quote from Bertil Nolheim on 16 June 2010, 10:51Går det inte får fler intervaller att välja på? Typ 2010, senaste året, osv.
Går det inte får fler intervaller att välja på? Typ 2010, senaste året, osv.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 10:52Det verkar som om Olle tagit bort de längre tidsintervallerna (t ex 365 dagar som jag använde på nyårsdagen), har funderat på att kontakta honom om detta men har inte kommit till skott än.
Det verkar som om Olle tagit bort de längre tidsintervallerna (t ex 365 dagar som jag använde på nyårsdagen), har funderat på att kontakta honom om detta men har inte kommit till skott än.
Quote from Bertil Nolheim on 16 June 2010, 10:53Jag noterade det samma.
Jag noterade det samma.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 13:49Det är lite synd. Finns förmodligen något databastekniskt skäl bakom...
Det är lite synd. Finns förmodligen något databastekniskt skäl bakom...
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:11som relativ nybörjare måste jag vara nöjd med en 111:a placering!
som relativ nybörjare måste jag vara nöjd med en 111:a placering!
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:14Du ska inte vara nöjd, du har all anledning att vara stolt.
Du ska inte vara nöjd, du har all anledning att vara stolt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 20:48Då är jag stolt då! 🙂
Då är jag stolt då! 🙂