Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTopplista Cykel 2009
You need to log in to create posts and topics.

Fattar nada - är på plats 186 i gruppens topplista. Kommer dock inte upp på diskussionens topplista trots att att jag ändrat mina inställningar till att både gud hans moster och till och med ogle ska få se min träning.

Nåja, är mer än väl nöjd med placer

Ari: Har lagt in dig med 12026 minuter, månne visade du inte träningen för alla när jag gjorde sammanställningen. Det blev plats 173,5

Vore kul att få detta sammaställning veckovis/månadsvis. Och ser var man hamna i listan från gång till gång. Det kanske sporra till flera timmar i sadeln.

Om man ger nån en tumme, då ska de ha hela handen. Tror inte att jag kommer att göra några sammanställningar regelbundet, däremot kan vem som helst när som helst göra samma sak, det är bara att gå in på Topplistan i gruppen och ändra tidsintervall och sed

Och pendling Raymond?

Pendling kan definitivt vara träning. Jag pendlar 5 mil om dan.
Tror det räknas.

Funderade lite på pendling, det finns inget självklart svar. Aktiviteten Cykling finns med, sannolikt är det många som använder den för pendling. Då borde även den tas bort. TIll slut skulle bara Cykling - Distans och motsv på MTB-sidan finnas kvar, lite

Jag kör nog majoriteten av min cykling på pendlingen, har ca 2 mil enkel resa. Brukar nästan alltid trycka på ordentligt och det räcker väldigt långt när det gäller att bli snabbare och få högre tröskel. Den mentala tuffheten blir också bättre när man kör