Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:39Plats 986 med bara två månaders cykling loggade. 3275minuter. Får satsa på en top 50 plats i år.
Plats 986 med bara två månaders cykling loggade. 3275minuter. Får satsa på en top 50 plats i år.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:52Håkan, klart jag inte vill ta livet av dig !!
Du kommer spinna dig i form och sen kommer du flyga förbi mig nästa sommar !!! Ser fram ihop att få med dig på våra turer kompis !!!
Håkan, klart jag inte vill ta livet av dig !!
Du kommer spinna dig i form och sen kommer du flyga förbi mig nästa sommar !!! Ser fram ihop att få med dig på våra turer kompis !!!
Quote from Lena O on 7 January 2010, 21:59Tack Raymond. Det blev en 49,5:e plats 😉
Tack Raymond. Det blev en 49,5:e plats 😉
Quote from Jonas Täng on 7 January 2010, 22:07Det där var ju en bra morot inför 2010! Nåt att tänka på när man väljer mellan bilnycklarna, busskortet och cykelskorna på mornen.
Kul! 🙂
Det där var ju en bra morot inför 2010! Nåt att tänka på när man väljer mellan bilnycklarna, busskortet och cykelskorna på mornen.
Kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 23:51Kul lista! Jag kom in på plats 709. Det är jag rätt nöjd med! Började cykla först i juni 2009(nybörjare). Skall bli kul att se hur högt man kan komma detta år!
//Mattias
Kul lista! Jag kom in på plats 709. Det är jag rätt nöjd med! Började cykla först i juni 2009(nybörjare). Skall bli kul att se hur högt man kan komma detta år!
//Mattias
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 09:11Tack Jonas, nu blev jag lugn igen 😉 Ser redan fram emot att få cykla med dig och de andra (t+). Skall försöka satsa hårt på spinningen i vinter, så fort ljumsken läker. Ha det gött kompis.
Tack Jonas, nu blev jag lugn igen 😉 Ser redan fram emot att få cykla med dig och de andra (t+). Skall försöka satsa hårt på spinningen i vinter, så fort ljumsken läker. Ha det gött kompis.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:17Då är det väl på tiden att du skaffar dig en egen cykel Håkan 😉
Då är det väl på tiden att du skaffar dig en egen cykel Håkan 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 12:28Ah, tack Raymond, nu är jag på delad 22 plats.
Det här ställer ju en del krav på mig nu under 2010, men vi syns på VR!
Ah, tack Raymond, nu är jag på delad 22 plats.
Det här ställer ju en del krav på mig nu under 2010, men vi syns på VR!
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 12:30Gazzah o Bruse // Sluta med det där, ni petar ju ner mig 😉
Gazzah o Bruse // Sluta med det där, ni petar ju ner mig 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 15:39Kul. Om det är jag som är på plats 103 så är jag nöjd. Ska upp på top 50 nästa år. Början av året är INTE lovande.
Kul. Om det är jag som är på plats 103 så är jag nöjd. Ska upp på top 50 nästa år. Början av året är INTE lovande.