Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTopplista Cykel 2009
You need to log in to create posts and topics.

Plats 409 är inte illa för en som har helgcyklat i grupp

Jag har altid regnet min cykling i km. I 2009 ble det 9000 km

men hvis jeg sykler sakt nok kan jeg blive no. 1 på listen. se. eks.:

9000km. :30km/t*60min =18 000 min.
9000km. :25km/t*60min =21 600 min
9000 :20 *60 =27 000 min (hv)
o

Aase, i teori har du rätt. Men i praktiken, alla dessa längst upp som har cyklat många minuter, är också samma gäng som vill cykla så fort som möjligt. Jag misstänker att om de skulle översätta sina resultat till kilometer, så skulle det också vara rätt i

Runt 750 mil har jag för mig, men då räknar jag aldrig distans på MTB.

Sätt upp en lista så kommer tävlingsinstinkten fram. (Fast jag ska inte yvas för mycket över det. Det var tävlingsdjävulen som fick upp mig ur soffan och till sist in på FunBeat.)

På FunBeat räknas tiden då det ändå handlar om träning. Det enda som jag s

Den här listan har också klargjort några saker för mig. Jag har aldrig satt mig in i "mål". Jag skrapade lite på den menyfliken ett par gånger, men nu, när jag ser listan och ser hur andra sätter upp sina mål, så begriper jag bättre. Aase skriver om antal

136:plats är jag ju jätteglad åt! Blir att satsa på topp 100 detta år och om jag räknar in fikapauserna kommer jag att vinna stort :D.

131:e Klart nöjd med det.

Tack Raymond för en fin lista

Tack Raymond. I år ska jag försöka cykla lite mindre, och förhoppningsvis bli lika snabb som Simon.

Om nån är nyfiken på vad jag har pysslat med under alla minuter så bjuder jag på en liten länk: http://bigmollo.blogspot.com/2009/12/hela-aret-i-ett-inla

Jonas, ska du ta livet av mig och utmana mig inför 2010 😉 Jag får nog sluta jobba och börja cykla på heltid om jag ens ska komma i närheten av din tid/km.