Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTopplista Cykel 2009
You need to log in to create posts and topics.

Verkligen kul lista bra jobbat hamnade på en 29 plats får satsa på topp tio detta år vore kul.

Ett tips för de som inte vill syna hela listan är att trycka Alt+F och skriva in sitt namn samt Enter i rutan som poppar upp.

Jag började regga min träning (Dold) på FB 090910 och kom upp i 4615 cykelminuter vilket skulle/kunde gett 18460 min på året i t

Aha! "Måste visa för alla". Nu är jag med på listan på 32:e plats (om jag väljer 365 dagar)

Men då är inte mina 1031 minuter cykelpolo medräknade. Eller mina noll minuter (!) Alleycat.

Cykelpolo och Alleycat är också cykling, de finns med som val av trä

Sweet! 😉

Rolig lista! Registrerade inte träningen i början av året och räknar jag om min träning till helår får jag ca 29,000 minuter, vilket skulle placera mig top5. Å andra sidan misstänker jag att det är en hel del andra personer på listan som inte heller har r

Är det möjligt att få ut en topplista för distans också.
Vore kul att se vilka som cyklat längst.

Bruse:
"Cykelpolo och Alleycat är också cykling, de finns med som val av träningsform. Så vill Herr listmästare vara vänlig ta med det, så jag blir snyggare i listan? ;~) "

Ja, om spinning är cykling så... 🙂

Kul lista (t+) 1079:e plats är ej så illa, tycker jag själv, för en nybörjare(juli-09) Nu har man ett mål att slå under 2010 😉

Håkan, du kan satsa på att slå mig, 81 plats i år 😉

Fast jag kommer att ligga på 50e plats i år förstås... 😉 hahaha

Jag skulle tippa att Johan Mölleborn även cyklade längst förra året.

Det finns 453 som cyklar mer än mig 🙁