Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 15:59Det lär bli trångt i toppen 2010, det är många som skall klämma sig på få platser... (H)
Det lär bli trångt i toppen 2010, det är många som skall klämma sig på få platser... (H)
Quote from j sollerman on 8 January 2010, 16:17Kanske ska lägga ut listan varje månad för att se hur man ligger till
Kanske ska lägga ut listan varje månad för att se hur man ligger till
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 16:33Man kan aldrig vara säker på när man tävlar 😉
Personligen är mitt mål för 2010 att använda färre antal minuter än 2009 för att komma i mål.
Man kan aldrig vara säker på när man tävlar 😉
Personligen är mitt mål för 2010 att använda färre antal minuter än 2009 för att komma i mål.
Quote from ellen olsson on 8 January 2010, 16:43Jag är inne på samma linje. Kortare tid för att komma imål.
Jag är inne på samma linje. Kortare tid för att komma imål.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:11Mitt mål är fler mil på samma tid 😉
Sen kanske man ska ta och regga all sin träning. Inte bara lite sådär då och då. Och då all cykelrelaterad träning. Undra vart man skulle hamna då. Tja känns väl inte så där viktigt i skrivande stund. Lär ju inte bli
Mitt mål är fler mil på samma tid 😉
Sen kanske man ska ta och regga all sin träning. Inte bara lite sådär då och då. Och då all cykelrelaterad träning. Undra vart man skulle hamna då. Tja känns väl inte så där viktigt i skrivande stund. Lär ju inte bli
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:57Woohoo, plats nr 12. Trodde först att det var helt fel innan jag insåg att även spinning räknas in 😉 Det har blivit några timmar i sadlarna....
Woohoo, plats nr 12. Trodde först att det var helt fel innan jag insåg att även spinning räknas in 😉 Det har blivit några timmar i sadlarna....
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:58Kan plats 33 indikera för lågt tempo under året hmm... Tänk om jag också hade registrerat ca 150 mil cykelpendling...
Kan plats 33 indikera för lågt tempo under året hmm... Tänk om jag också hade registrerat ca 150 mil cykelpendling...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:07Tja, då hade du förmodligen hamnat högre upp på listan...
Tja, då hade du förmodligen hamnat högre upp på listan...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:10Lena: i ditt fall behöver vi inte ifrågasätta tempot i varje fall... 🙂
Lena: i ditt fall behöver vi inte ifrågasätta tempot i varje fall... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:13Haha, tack Daniel!
Haha, tack Daniel!