Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Topplistan är en kul sporre att mäta sig med mot andra som tränar. Det hela blir dock väldigt missvisande då det läggs in helt orimliga värden i, som det verkar, syfte att toppa listan. Bland annat har en person sprungit ett pass 6900 km på 45 min. Det mo

Ja ett filter vore bra. Det kan hända att jag reggar konstiga pass ibland men då är det 1 min löpning och inga kilometer oftast. Det borde ju inte störa topplistan.

Anledningen till att jag bara reggar 1 minut av väldigt mycket är för att jag inte ska k

Svårt att få till rättvisa när alla reggar sin träning som de vill. Det kan mycket väl vara någon som trott att han/hon skrivit in 6900m på 45 minuter. Jag har själv gjort det misstaget och tittar man inte med ett kritiskt öga på sina diagram så kan det b

Visste inte ens att listan fanns...men nu har jag varit inne på den och beundrat min så finfina 9:e plats. "Ultra-gubben" leder ser jag och det är ju halv-svårt att matcha dom som kör 24H och 48H och liknande. Kul läsning.

I och med att gruppen heter LÖPNING och gränsen mellan löpning och jogging går ju (som alla vet) vid 5min/km, då borde väl alla jogg-km över 5min/km sorteras bort? 😉

*Löpare som vill klättra på listan

"I och med att gruppen heter LÖPNING och gränsen mellan löpning och jogging går ju (som alla vet) vid 5min/km"

Says who?

Det har diskuterats på funbeat. Och som alla vet är allt som diskuterats här lag. 😉

Hade det inte med klädseln att göra?

Jag vet att det har DISKUTERATS. Vad jag inte visste var att folk faktiskt kommit fram till en slutsats, vilket faktiskt inte förekommer särskilt ofta här på Funbeat utan folk tappar så småningom intresset och blir OT i stället. Men då ska jag uppdatera A

Joggare har rosa plyschdress på sig när de motionerar. Alla andra kan kalla sig löpare med gott samvete. Sådeså!

För att återgå till ämnet, så fifflar jag inte med en minut när jag reggar mina LÖPpass. Å andra sidan bryr jag mig inte om nån topplista hel