Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:25Jovisst K-G, man kan ändra det till sträcka och vips har vi (Boeing)Marie PSS på överlägsen förstaplats under 30 dagar istället.
Jovisst K-G, man kan ändra det till sträcka och vips har vi (Boeing)Marie PSS på överlägsen förstaplats under 30 dagar istället.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:26Christer, och TS tackade mig för mina 3 rader! Antagligen mer pga kontrasverkan än absolutmått dock. 😉
Så jag ber TS om ursäkt för att jag lät mig dras med i tramset, och dessutom ökade på det! Min ståndpunkt är tyvärr inte mer omfattande än de 3 radern
Christer, och TS tackade mig för mina 3 rader! Antagligen mer pga kontrasverkan än absolutmått dock. 😉
Så jag ber TS om ursäkt för att jag lät mig dras med i tramset, och dessutom ökade på det! Min ståndpunkt är tyvärr inte mer omfattande än de 3 radern
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:31OBS! On Topic:
Vi kan alltså konstatera att gruppen Löpning har ultralöpare, sprinters triatleter och många andra typer som när var och en ser till sina resultat kan tycka att andras ser orimliga ut. Speciellt på en topplista där samtligas resultat summe
OBS! On Topic:
Vi kan alltså konstatera att gruppen Löpning har ultralöpare, sprinters triatleter och många andra typer som när var och en ser till sina resultat kan tycka att andras ser orimliga ut. Speciellt på en topplista där samtligas resultat summe
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2010, 23:00OBS! Off Topic!
Magnus, allt som jag har velat säga efter Ditt feltramp med editeringen (men inte kunnat pga att jag har jobbat ikväll och alltså inte haft tid) har redan blivit sagt. Gott så!
MEN, vill gärna ha en förklaring på vad Du menar med att "s
OBS! Off Topic!
Magnus, allt som jag har velat säga efter Ditt feltramp med editeringen (men inte kunnat pga att jag har jobbat ikväll och alltså inte haft tid) har redan blivit sagt. Gott så!
MEN, vill gärna ha en förklaring på vad Du menar med att "s
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:24Okej Sylvia, här kommer förklaringen!
Du postade 2010-12-05 21:53. Där bad du TS om ursäkt. Det tyckte jag var bra gjort. Så jag tänkte att vi kunde använde din ursäkt som föredöme.
Okej?
Edit: det -> din ursäkt
Okej Sylvia, här kommer förklaringen!
Du postade 2010-12-05 21:53. Där bad du TS om ursäkt. Det tyckte jag var bra gjort. Så jag tänkte att vi kunde använde din ursäkt som föredöme.
Okej?
Edit: det -> din ursäkt
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2010, 23:33OBS! Off Topic!
Vilka "vi"?
Folk gick igång på min fundering ang att ordet "löpare" för mig har en manlig klang och genast började svenska språket o genus hit o dit diskuteras. Vilket absolut inte var min intention med funderingen. Jag tänkte lite högt
OBS! Off Topic!
Vilka "vi"?
Folk gick igång på min fundering ang att ordet "löpare" för mig har en manlig klang och genast började svenska språket o genus hit o dit diskuteras. Vilket absolut inte var min intention med funderingen. Jag tänkte lite högt
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:49Att ni orkar hålla på!
Ut och spring med er istället för att slänga käft här 😉
Att ni orkar hålla på!
Ut och spring med er istället för att slänga käft här 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 09:43^Magnus: Lysande idé. håller på att byta om och ställa klockor själv ...
Jag var faktiskt tvungen att bläddra bakåt för att se vad ursprungsfrågan var, blush, det hade jag hunnit glömma, dessutom fick jag ett tag intrycket att vi var på väg in i träsket
^Magnus: Lysande idé. håller på att byta om och ställa klockor själv ...
Jag var faktiskt tvungen att bläddra bakåt för att se vad ursprungsfrågan var, blush, det hade jag hunnit glömma, dessutom fick jag ett tag intrycket att vi var på väg in i träsket