Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:30Jamen kom igen nu. Jag säger ju att det är bra att du lovar bot och bättring. Det är helt enkelt utmärkt bra! En klapp på axeln får du av mig.
Däremot känner jag Funbeatmedlemmarna så väl att ord betyder mindre och handling desto mer.
Återvänd gärna ti
Jamen kom igen nu. Jag säger ju att det är bra att du lovar bot och bättring. Det är helt enkelt utmärkt bra! En klapp på axeln får du av mig.
Däremot känner jag Funbeatmedlemmarna så väl att ord betyder mindre och handling desto mer.
Återvänd gärna ti
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:59För att visa respekt för trådskaparen skulle kanske de som inte har skrivit en enda rad om sakfrågan följa Sylvias goda exempel och be om ursäkt för detta? 😉
För att visa respekt för trådskaparen skulle kanske de som inte har skrivit en enda rad om sakfrågan följa Sylvias goda exempel och be om ursäkt för detta? 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:01Tack Mikael.
Möjligheten är det väl kanske så att problemet inte är så stort men det finns ingen rimlighet i att den där K-G som toppar listan har "sprungit" non-stop 2,5 km/tim dygnet runt i en hel vecka. Jag stannar t om klockan när vi kör intervall (pa
Tack Mikael.
Möjligheten är det väl kanske så att problemet inte är så stort men det finns ingen rimlighet i att den där K-G som toppar listan har "sprungit" non-stop 2,5 km/tim dygnet runt i en hel vecka. Jag stannar t om klockan när vi kör intervall (pa
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:04Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit en enda rad om sakfrågan.
Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit en enda rad om sakfrågan.
Quote from Elias Engqvist on 8 December 2010, 22:07Magnus: Du har skrivit 11 inlägg i den här tråden varav 3 rader i det andra långa inlägget handlade om ämnet...
Förlåt TS för jag skrev detta.
Magnus: Du har skrivit 11 inlägg i den här tråden varav 3 rader i det andra långa inlägget handlade om ämnet...
Förlåt TS för jag skrev detta.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:07Johan.
Jag är understundom med i nonstoplopp som håller på rätt länge.
Nonstop på så sätt att det gäller att ta sig så långt som möjligt under tidsperioden.
Givetvis är man av banan för mat + dryck + vila + sömn etc...Senaste loppet höll på 192 timmar =
Johan.
Jag är understundom med i nonstoplopp som håller på rätt länge.
Nonstop på så sätt att det gäller att ta sig så långt som möjligt under tidsperioden.
Givetvis är man av banan för mat + dryck + vila + sömn etc...
Senaste loppet höll på 192 timmar =
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:08Den där K-G deltog just i ett 8D-lopp. Så det är väl inte alls så osannolikt.
Edit: äsch, jag borde ha anat att 1) den där K-G hänger framför datorn och 2) att han kan tala för sig själv 😉
Den där K-G deltog just i ett 8D-lopp. Så det är väl inte alls så osannolikt.
Edit: äsch, jag borde ha anat att 1) den där K-G hänger framför datorn och 2) att han kan tala för sig själv 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:10Johan, K-G Nyström fullföljde nyligen en 8-dagars ultratävling i Monaco. Han var alltså i tävling 192 timmar = 11 620 minuter i sträck.
Enligt resultatlistan http://www.nofinishline.com/nfl2010.htm slutade han på 472582 m och 26 plats. Bravo K-G!
Det
Johan, K-G Nyström fullföljde nyligen en 8-dagars ultratävling i Monaco. Han var alltså i tävling 192 timmar = 11 620 minuter i sträck.
Enligt resultatlistan http://www.nofinishline.com/nfl2010.htm slutade han på 472582 m och 26 plats. Bravo K-G!
Det
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:11Mikael, du är ju ÄNNU långsammare än jag. 😉
Förlåt TS.
Mikael, du är ju ÄNNU långsammare än jag. 😉
Förlåt TS.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:22(Skumt, trodde inte jag skickade iväg detta meddelande. Dubbelpost då eller nåt)
(Skumt, trodde inte jag skickade iväg detta meddelande. Dubbelpost då eller nåt)