Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:06Vad är det man säger nu igen? "Första gången ingen gång, andra gången varning, tredje gången .....?"
Vad är det man säger nu igen? "Första gången ingen gång, andra gången varning, tredje gången .....?"
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:29Magnus H.
Annars finns ju Jogg.se
Magnus H.
Annars finns ju Jogg.se
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 09:08kanske finns väldigt många tredjeopponenter här ...
kanske finns väldigt många tredjeopponenter här ...
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:26Tänk vilken grupp det är, Mikael.
Konstigt att inte B´n´B har varit aktiv där på fyra år.
Tänk vilken grupp det är, Mikael.
Konstigt att inte B´n´B har varit aktiv där på fyra år.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:40Ja, mitt tips på just den gruppen var en direkt replik på trådskaparens första inlägg som handlar om att den träning som medlemmarna i "Löpning"-gruppen registrerar spretar så mycket att det inte blir jämförbart på en topplista. Jag tror att det som den h
Ja, mitt tips på just den gruppen var en direkt replik på trådskaparens första inlägg som handlar om att den träning som medlemmarna i "Löpning"-gruppen registrerar spretar så mycket att det inte blir jämförbart på en topplista. Jag tror att det som den h
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:45Går det inte att ändra namnet till Tråkiga Löpare med tagelskjorta? Då borde medlemsantalet öka markant.
Går det inte att ändra namnet till Tråkiga Löpare med tagelskjorta? Då borde medlemsantalet öka markant.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:52Bra tips om mer användartillvänt namnbyte. För att få till en relevant topplista räcker det ju med att registrera sig i gruppen. Man behöver ju inte diskutera i den. Det tror jag är bra, för den som vill träna upp sig högt på topplistan prioriterar säkert
Bra tips om mer användartillvänt namnbyte. För att få till en relevant topplista räcker det ju med att registrera sig i gruppen. Man behöver ju inte diskutera i den. Det tror jag är bra, för den som vill träna upp sig högt på topplistan prioriterar säkert
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:56Konstigt nog så har en del ganska dåliga tävlingsresultat som lätt kan förbättras med tagelskjorta o Katten på ryggen.
Konstigt nog så har en del ganska dåliga tävlingsresultat som lätt kan förbättras med tagelskjorta o Katten på ryggen.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 14:59Tack för den passningen! Nu sticker jag iväg på träning......
Tack för den passningen! Nu sticker jag iväg på träning......
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:02Schas!
Schas!