Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 23:02Har det varit något problem i tex gruppen "Prat"? Är man bara tydlig räcker det säkert att knacka på skylten så att alla vet vad som gäller.
Har det varit något problem i tex gruppen "Prat"? Är man bara tydlig räcker det säkert att knacka på skylten så att alla vet vad som gäller.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 23:15Krister +1 😀
Krister +1 😀
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 07:22Jag tror att om man är sådan att man vill att diskussionen "bara" (för ofta är det ju inte så, de egna avvikelserna ifrån ämnet går ofta förvånansvärt bra, det är andras som är problemet) ska vara seriös och handla om ämnet, tror jag att wiki-formen är bä
Jag tror att om man är sådan att man vill att diskussionen "bara" (för ofta är det ju inte så, de egna avvikelserna ifrån ämnet går ofta förvånansvärt bra, det är andras som är problemet) ska vara seriös och handla om ämnet, tror jag att wiki-formen är bä
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 07:41Jag kan tipsa om att det finns en grupp som heter "Resultatinriktad träning (löpning)". http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=224
Den har funnits i flera år och syftet är att de som enbart vill se diskussioner kring seriös träning med förbät
Jag kan tipsa om att det finns en grupp som heter "Resultatinriktad träning (löpning)". http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=224
Den har funnits i flera år och syftet är att de som enbart vill se diskussioner kring seriös träning med förbät
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 07:47Det var nog en fri tolkning av dig där, Mikael!
"En grupp där vi stödjer varandra att prestera bättre tider. En sida för oss som inte har gett upp drömmen att en gång springa riktigt fort d.v.s ha något att skryta om för barn och barnbarn."
Jag kan anna
Det var nog en fri tolkning av dig där, Mikael!
"En grupp där vi stödjer varandra att prestera bättre tider. En sida för oss som inte har gett upp drömmen att en gång springa riktigt fort d.v.s ha något att skryta om för barn och barnbarn."
Jag kan anna
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 07:50Magnus, jag hoppas att du inser att du just postade ett off-topic-inlägg.
Edit: Återigen var Magnus inne och editerade sitt inlägg utan att indikera det. Jag fångade det dock den här gången. Så här skrev han först:
"Här är gruppen för dig Mikael! Smiley
Magnus, jag hoppas att du inser att du just postade ett off-topic-inlägg.
Edit: Återigen var Magnus inne och editerade sitt inlägg utan att indikera det. Jag fångade det dock den här gången. Så här skrev han först:
"Här är gruppen för dig Mikael! Smiley
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2010, 07:54Magnus, Du vet om att Du är liiite Off Topic nu va´?
Äsch, jag kan inte se problemet. Det är väl bara att filtrera bort alla oseriösa i den seriösa löpargruppen, Magnus?
En annan reflektion; Du själv bidrog inget nämnvärt i denna tråden förräns det brö
Magnus, Du vet om att Du är liiite Off Topic nu va´?
Äsch, jag kan inte se problemet. Det är väl bara att filtrera bort alla oseriösa i den seriösa löpargruppen, Magnus?
En annan reflektion; Du själv bidrog inget nämnvärt i denna tråden förräns det brö
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:00För att tydliggöra vad Magnus just gjorde så såg det för några minuter sedan ut såhär:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/31920000-31929999/640x480/31921575.jpg?0
För att tydliggöra vad Magnus just gjorde så såg det för några minuter sedan ut såhär:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/31920000-31929999/640x480/31921575.jpg?0
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:03Micke: tar du screenshots på alla trådar du läser, just in case? 😀
Micke: tar du screenshots på alla trådar du läser, just in case? 😀
Quote from Catharina Brattlin on 8 December 2010, 08:03Sååå, Magnus är en sån som editerar sina inlägg utan att tala om att editering har gjorts? Jo, jag har också sett det...(o)snyggt! Undras vad netetiketten säger om det?
Om vi nu ska prata seriositet.
Sååå, Magnus är en sån som editerar sina inlägg utan att tala om att editering har gjorts? Jo, jag har också sett det...(o)snyggt! Undras vad netetiketten säger om det?
Om vi nu ska prata seriositet.