Quote from Catharina Brattlin on 5 December 2010, 21:53Förlåt Johan, det var nog mitt fel. Märkligt att jag återigen lyckas säga nåt som folk går igång på...ska skärpa mig. (H)
Förlåt Johan, det var nog mitt fel. Märkligt att jag återigen lyckas säga nåt som folk går igång på...ska skärpa mig. (H)
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 07:48Man får nog se det som att efter ungefär så många inlägg var de flesta åsikter representerade och själva sakfrågan ganska uttömd. Trådar brukar divergera när det inte finns så mycket att tillägga i sak längre.
Man får nog se det som att efter ungefär så många inlägg var de flesta åsikter representerade och själva sakfrågan ganska uttömd. Trådar brukar divergera när det inte finns så mycket att tillägga i sak längre.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:04Då kan de som inte står ut med det klicka på mso ... Hur ofta kommer diskussioner tillbaka till utgångsläget igen egentligen?
Då kan de som inte står ut med det klicka på mso ... Hur ofta kommer diskussioner tillbaka till utgångsläget igen egentligen?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:08De som vill fortsätta att diskutera det ursprungliga ämnet skall mso:a? Eller fattade jag fel?
De som vill fortsätta att diskutera det ursprungliga ämnet skall mso:a? Eller fattade jag fel?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:28Nej, jag menar att det är det naturliga att trådar skiftar ämne när det ursprungliga är uttömt.
Sedan funderade jag på hur eller om trådar kommer tillbaka till ursprungsämnet. Tror det oftas handlar om när någon (troligen ny) sitter och läser gamla tråda
Nej, jag menar att det är det naturliga att trådar skiftar ämne när det ursprungliga är uttömt.
Sedan funderade jag på hur eller om trådar kommer tillbaka till ursprungsämnet. Tror det oftas handlar om när någon (troligen ny) sitter och läser gamla tråda
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:48Jag har nu sett ovanstående resonemang ett antal gånger och börjar tröttna.
Om ett ämne känns uttömt är det naturligt att diskussionen upphör, tillfälligt eller permanent. Känner någon att de plötsligt vill diskutera något ANNAT så görs detta lämpligen i
Jag har nu sett ovanstående resonemang ett antal gånger och börjar tröttna.
Om ett ämne känns uttömt är det naturligt att diskussionen upphör, tillfälligt eller permanent. Känner någon att de plötsligt vill diskutera något ANNAT så görs detta lämpligen i
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:52Det där kanske du kunde ha tagit i en egen tråd, Morgan - det hade väl inte så mycket med topplistan under gruppen löpning att göra.
För övrigt är topplistor i träningsmängd helt meningslösa - det kan vara intressant att se vilken mängd man typiskt behöv
Det där kanske du kunde ha tagit i en egen tråd, Morgan - det hade väl inte så mycket med topplistan under gruppen löpning att göra.
För övrigt är topplistor i träningsmängd helt meningslösa - det kan vara intressant att se vilken mängd man typiskt behöv
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:55Det var inte ett resonemang, det var en beskrivning av hur det fungerar.
Jag värderar inte i det här fallet, utan noterar att när tråden sticker iväg i tangentens riktning så brukar den inte komma på kurs igen - annat än ett halvår eller två år senare n
Det var inte ett resonemang, det var en beskrivning av hur det fungerar.
Jag värderar inte i det här fallet, utan noterar att när tråden sticker iväg i tangentens riktning så brukar den inte komma på kurs igen - annat än ett halvår eller två år senare n
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:56Om man tycker ämnet är söndertröskat, så markerar man det som ointressant. Att posta något ovidkommande för att man själv tycker att ämnet är trist är ganska föraktfullt mot trådstartaren och de som vill fortsätta med ämnet. Det finns inget naturligt i at
Om man tycker ämnet är söndertröskat, så markerar man det som ointressant. Att posta något ovidkommande för att man själv tycker att ämnet är trist är ganska föraktfullt mot trådstartaren och de som vill fortsätta med ämnet. Det finns inget naturligt i at
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 12:47Tack magnus och Morgan. I den perfekta fb-världen så skulle man kunna föra varje diskussion om det ämne som rubriken handlar om. Hur skulle det se ut om man på klimatkonferencen i Cancun började diskutera smaken på kaffet bara för att två delegater nere i
Tack magnus och Morgan. I den perfekta fb-världen så skulle man kunna föra varje diskussion om det ämne som rubriken handlar om. Hur skulle det se ut om man på klimatkonferencen i Cancun började diskutera smaken på kaffet bara för att två delegater nere i