Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Somliga av oss är alltså på en klimatkonferens i den stora salen medan andra sitter och snackar i fikarummet utanför, eller vandrar runt på utställningarna.
Några sitter på en trevlig middag, andra hemma i soffan.

Och var man befinner sig kan ganska enkelt ses i gruppens namn och/eller trådens rubrik.

Snarare är det väl så att det är viss oenighet om i vilket rum de olika trådarna och grupperna befinner sig.

Du tror inte att kaffesmaken beror på klimatet? Då har du inte sett många kaffeplantager.

En del tycker om ordning och reda och till att saker ska ha den struktur som de vill ha, medam andra till kunna associera mer fritt. Jag kan förstå tanken, men man kan inte tvinga på andra sin struktur. Vanliga samtal handlar inte heller konsekvent bara o

En Funbeatwiki kanske?

Men det behöver väl inte vara så att Grupp A måste få ha hela forumet enligt sina premisser, medan grupp B får ingen plats alls? Eller måste grupp A verkligen få sin vilja fram överallt?

Nej, jag tror inte det.

Kan vi inte ha två löpargrupper?

1. Löpning - seriöst

2. Löpning - seriöst med ev. diverse skitsnack.

Vet i alla fall var jag skulle starta alla mina diskussioner. 😉

Krister, jag med! 😉

Men, jag är rädd att det inte skull funka, utan att gruppen Löpning - seriöst snart skulle invaderas av de som tycker det är för seriöst i den gruppen och vill att skribenterna där skall slappna av. (H)

eller så skulle de i den gruppen känna sig ensamma och försöka uppfostra oss i den andra gruppen till att förstå att träning inte är något nöje och flams. (H)