Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 00:29Stringens s.
Stringent adj. logiskt följdriktigNågot mer du behövde hjälp med innan jag går hem?
Stringens s.
Stringent adj. logiskt följdriktig
Något mer du behövde hjälp med innan jag går hem?
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 00:47Jo, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med begreppet "logiskt följdriktig" tills nästa gång jag undervisar i logik på universitetet. Kram.
Jo, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med begreppet "logiskt följdriktig" tills nästa gång jag undervisar i logik på universitetet. Kram.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 00:50Och hur är lönen?
Och hur är lönen?
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 00:56Lilla grabben 🙂 PS: "Bysantiska" stavas inte "byzantiska", utan just "bysantiska". Gå och lägg dig nu.
Lilla grabben 🙂 PS: "Bysantiska" stavas inte "byzantiska", utan just "bysantiska". Gå och lägg dig nu.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 01:00Puss!
Puss!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 01:04Puss och sov gott!
Puss och sov gott!
Quote from Rasmus Olsson on 4 December 2010, 06:31Tikar löper och människor springer.
Tikar löper och människor springer.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:46och jag joggar! 😀
och jag joggar! 😀
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2010, 13:49Jag sitter vid datorn o dricker te och äter macka (efter 2 pass)
Jag sitter vid datorn o dricker te och äter macka (efter 2 pass)
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 13:55Nej jag tycker inte ändelsen -are är könsneutral, hur lägger du då till en ändelse för att ngt är manligt?
Jag tycker snarare att det är typexempel på "det manliga som grundform" att använda det som neutralt. Men det är jag det.
Nej jag tycker inte ändelsen -are är könsneutral, hur lägger du då till en ändelse för att ngt är manligt?
Jag tycker snarare att det är typexempel på "det manliga som grundform" att använda det som neutralt. Men det är jag det.