Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 19:48FB blir lite vad vi som användare gör den till. Jag är en hyfsat seriös löpare och vad jag förstått på vissa inlägg är jag inte ensam. Trots tveksamma registreringar hittar man dessa hyfsat högt upp den sk. Topplistan. Jag tycker om att man kan ha en skäm
FB blir lite vad vi som användare gör den till. Jag är en hyfsat seriös löpare och vad jag förstått på vissa inlägg är jag inte ensam. Trots tveksamma registreringar hittar man dessa hyfsat högt upp den sk. Topplistan. Jag tycker om att man kan ha en skäm
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 20:30Sylvia, det tog max någon minut innan jag editerade mitt inlägg, vill jag minnas. Mikael hade tex inte hunnit posta sitt meddelande.
De flesta forum tillåter snabba ändringar utan att notera detta i inlägget.
Sorry Johan, jag tror du kan glömma att få f
Sylvia, det tog max någon minut innan jag editerade mitt inlägg, vill jag minnas. Mikael hade tex inte hunnit posta sitt meddelande.
De flesta forum tillåter snabba ändringar utan att notera detta i inlägget.
Sorry Johan, jag tror du kan glömma att få f
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 20:38Magnus, i det har fallet talar du i högsta grad emot dig själv och dina förmaningar till andra skribenter.
Att du editerade ett inlägg här på så sätt att du förändrade innebörden är beklämmande. Att du inte är karl nog att ursäkta dig är ynkligt.
Magnus, i det har fallet talar du i högsta grad emot dig själv och dina förmaningar till andra skribenter.
Att du editerade ett inlägg här på så sätt att du förändrade innebörden är beklämmande. Att du inte är karl nog att ursäkta dig är ynkligt.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 20:40Finns det ingen paragraf i netskolan om det?
Finns det ingen paragraf i netskolan om det?
Quote from Elias Engqvist on 8 December 2010, 20:43Jamen det gäller inte Magnus, bara alla andra!
Jamen det gäller inte Magnus, bara alla andra!
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 20:44Aha, en lismande äppeldonator.
Aha, en lismande äppeldonator.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:00Miakel, jag hade ingen aning om att detta var något stort problem. Som jag sa, på de flesta andra forum finns det en tidsgräns just för att man skall kunna göra snabba ändringar. Någon netikett mot detta har jag aldrig sett eller hört talas om.
I detta f
Miakel, jag hade ingen aning om att detta var något stort problem. Som jag sa, på de flesta andra forum finns det en tidsgräns just för att man skall kunna göra snabba ändringar. Någon netikett mot detta har jag aldrig sett eller hört talas om.
I detta f
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:03Edit har ingen väjningsplikt, hon kör alltid i gräddfilen.
Edit har ingen väjningsplikt, hon kör alltid i gräddfilen.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:08Magnus, om du inte tycker att det är något problem att du skriver en sak, publicerar den, sedan ändrar betydelsen till något annat utan att påtala att så är fallet fastän ett eller två repliker på ditt oediterade inlägg hann publiceras, då ska du nog rann
Magnus, om du inte tycker att det är något problem att du skriver en sak, publicerar den, sedan ändrar betydelsen till något annat utan att påtala att så är fallet fastän ett eller två repliker på ditt oediterade inlägg hann publiceras, då ska du nog rann
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 21:22Mikael, jag sa ju att det var fel att ändra så mycket och bad om ursäkt för detta!
Jag hade trott att min ursäkt skulle accepteras, men så verkar inte vara fallet. 🙁
Mikael, jag sa ju att det var fel att ändra så mycket och bad om ursäkt för detta!
Jag hade trott att min ursäkt skulle accepteras, men så verkar inte vara fallet. 🙁