Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:15Det där med toppning är nog mycket individuellt o beroende pa° den vanliga träningsmängden och vilken sträcka man vill tävla i. Jag tycker att Ander ger bra förslag till de olika distanserna pa° marathon.se. Sen fa°r man nog prova sig fram lite, hur ens k
Det där med toppning är nog mycket individuellt o beroende pa° den vanliga träningsmängden och vilken sträcka man vill tävla i. Jag tycker att Ander ger bra förslag till de olika distanserna pa° marathon.se. Sen fa°r man nog prova sig fram lite, hur ens k
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:19Ingen direkt konsensus verkar det som..... Antar att det är väldigt individuellt. Tack för alla intressanta beskrivningar över era varianter. 🙂
Ingen direkt konsensus verkar det som..... Antar att det är väldigt individuellt. Tack för alla intressanta beskrivningar över era varianter. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:22Frågan kvarstår, vad tänker du göra?
Frågan kvarstår, vad tänker du göra?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:28Jag? (#) Så långt har jag inte tänkt, jag var bara lite allmänt nyfiken på vad det innebär.
Jag? (#) Så långt har jag inte tänkt, jag var bara lite allmänt nyfiken på vad det innebär.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:58Min relativt begränsade erfarenhet är att man kan vila mycket mer sista veckan än vad som egentligen känns bra. Man blir lätt stirrig och tror att man kommer sabba formen om man inte tränar lite, men den rasar inte på några dagar.
Min relativt begränsade erfarenhet är att man kan vila mycket mer sista veckan än vad som egentligen känns bra. Man blir lätt stirrig och tror att man kommer sabba formen om man inte tränar lite, men den rasar inte på några dagar.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:23Jag blir så stirrig om jag inte springer på några dagar att jag får för mig att jag inte KAN springa längre. 😀
Jag blir så stirrig om jag inte springer på några dagar att jag får för mig att jag inte KAN springa längre. 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:33Med stigande ålder har jag fått revidera min version av toppning. Om jag kör för lätt sista veckan och t ex vilar helt 2 dagar innan loppet blir jag numera bara stel och inte får de lätta benen jag fick förr. Så nu tar jag bara helvila dagen innan loppet.
Med stigande ålder har jag fått revidera min version av toppning. Om jag kör för lätt sista veckan och t ex vilar helt 2 dagar innan loppet blir jag numera bara stel och inte får de lätta benen jag fick förr. Så nu tar jag bara helvila dagen innan loppet.