Quote from Lena O on 6 September 2007, 17:34Behave Stina!
När kommer det någon konkret förslag till ett produkt?
Behave Stina!
När kommer det någon konkret förslag till ett produkt?
Quote from Funbeat user on 6 September 2007, 17:39Ja Gary, vi väntar alla... på att få se mp4:an...
Ja Gary, vi väntar alla... på att få se mp4:an...
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 22:11"desto enklare design desto bättre" brukar det väl heta?
funktionsmatrial har jag nog förstått ska vara bäst i längden
funbeat-gubben
text; funbeat.se (ger nyfikenhet)linne eller enkel t.shirt modell utan kragar och blixtlås, tack
gärna möjlighet att a
"desto enklare design desto bättre" brukar det väl heta?
funktionsmatrial har jag nog förstått ska vara bäst i längden
funbeat-gubben
text; funbeat.se (ger nyfikenhet)
linne eller enkel t.shirt modell utan kragar och blixtlås, tack
gärna möjlighet att a
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 01:39X---Ja Gary, vi väntar alla... på att få se mp4:an... ---X
Jag tycker det är så fascinerande att se Gary i träningsbehå ...
X---Ja Gary, vi väntar alla... på att få se mp4:an... ---X
Jag tycker det är så fascinerande att se Gary i träningsbehå ...
Quote from Lena O on 8 September 2007, 09:57vill du se mig i tränings behå få ni skapa en annan tråd 🙂
Silva ha bestämmelserätten .... inte jag.
vill du se mig i tränings behå få ni skapa en annan tråd 🙂
Silva ha bestämmelserätten .... inte jag.
Quote from Emma Sjöberg on 8 September 2007, 11:35Hmm.. för att jag har minst med kläder på mej på den där filmen va?? (#)
Eller snackar vi om luspudeln i nedförsbacken??
Hmm.. för att jag har minst med kläder på mej på den där filmen va?? (#)
Eller snackar vi om luspudeln i nedförsbacken??
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 11:50Ge Olle innehållet på Mp4:an så kanske en av tröjorna vi kan välja bland har ett snyggt Silva-tryck på bröstet eller ryggen, många i tråden har ju argumenterat för tröjan skall vara unik 😉
Ge Olle innehållet på Mp4:an så kanske en av tröjorna vi kan välja bland har ett snyggt Silva-tryck på bröstet eller ryggen, många i tråden har ju argumenterat för tröjan skall vara unik 😉
Quote from Lena O on 8 September 2007, 12:39Silva: Varför inte båda och?
Jag gillar svart.
Jag skulle vilja ha en svart tröja (triathlon troja utan armar) med en törkos funbeat gubbe framför hjärtat och på en på var av de tre fickorna därbak.EDIT:
Eller efter närmare tanke. Varför inte en cykland
Silva: Varför inte båda och?
Jag gillar svart.
Jag skulle vilja ha en svart tröja (triathlon troja utan armar) med en törkos funbeat gubbe framför hjärtat och på en på var av de tre fickorna därbak.
EDIT:
Eller efter närmare tanke. Varför inte en cykland
Quote from mårten jansson on 8 September 2007, 12:43Men vill de simma i tröjor?
Men vill de simma i tröjor?
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 17:35Jag vill helst ha ärmar, annars får den inte användas för orientering... Eftersom man måste ha i princip heltäckande.
Jag vill helst ha ärmar, annars får den inte användas för orientering... Eftersom man måste ha i princip heltäckande.