Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 12:25Notera likheterna mellan Olle och Tomten här.
Dom syns till väldigt sällan men alla blir glada när dom väl dyker upp och uppfyller våra önskningar. (t+)
Notera likheterna mellan Olle och Tomten här.
Dom syns till väldigt sällan men alla blir glada när dom väl dyker upp och uppfyller våra önskningar. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 12:30okej, men då lämnar vi en önskelista till tomten och ser om jag har hängt med i tråden.
1 vanlig funktionströja tight passform
1 linne i funktionsmatrial tight passform
1 cykeltröja
1 vanlig t-shirt i bomull (lite lösare för oss som gillar att svettas oc
okej, men då lämnar vi en önskelista till tomten och ser om jag har hängt med i tråden.
1 vanlig funktionströja tight passform
1 linne i funktionsmatrial tight passform
1 cykeltröja
1 vanlig t-shirt i bomull (lite lösare för oss som gillar att svettas oc
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 12:33Smart Peter!!!! Och Jessica, jag tycker du har fått med allt... kanske var en långärmad tröja någon önskade med....
Smart Peter!!!! Och Jessica, jag tycker du har fått med allt... kanske var en långärmad tröja någon önskade med....
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 12:38bra. då får vi först enas om typ av tröjor
sen färgval och så får olle bestämma vart han vill ha trycket.
hanns varumärke. och ett riktigt bra sådant.ska vi diskutera allt på en gång så blir det så jädrans rörigt.
bra. då får vi först enas om typ av tröjor
sen färgval och så får olle bestämma vart han vill ha trycket.
hanns varumärke. och ett riktigt bra sådant.
ska vi diskutera allt på en gång så blir det så jädrans rörigt.
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:34Hohoho! Tomten här 🙂
Jag är fortfarande med på tråden. Jag håller på och kollar upp vettiga modeller etc.
Vad det gäller tryck så tror jag på att göra ett rätt enkelt tryck. Det är nog lättare att få många nöjda om man inte svävar ut så mycket. Jag f
Hohoho! Tomten här 🙂
Jag är fortfarande med på tråden. Jag håller på och kollar upp vettiga modeller etc.
Vad det gäller tryck så tror jag på att göra ett rätt enkelt tryck. Det är nog lättare att få många nöjda om man inte svävar ut så mycket. Jag f
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:36Skönt att veta att tomten finns (inte bara på jul alltså)... Väntar med stort intresse på hur tröjorna kommer se ut!!! (t+)
Skönt att veta att tomten finns (inte bara på jul alltså)... Väntar med stort intresse på hur tröjorna kommer se ut!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:36låter jättebra olle
låter jättebra olle
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:41Kanon...jag längtar till julafton och jag får spendera lite pengar på FB-tröjor..:-)
Kom ihåg Olle att det var längesedan man firade jul till åminnelse av Jesu födelse...nu är det kommersen högtid...så gör inte misstaget att gå back på detta projekt utan
Kanon...jag längtar till julafton och jag får spendera lite pengar på FB-tröjor..:-)
Kom ihåg Olle att det var längesedan man firade jul till åminnelse av Jesu födelse...nu är det kommersen högtid...så gör inte misstaget att gå back på detta projekt utan
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:47bör åxå tas med i beräkningen att jesus egentligen föddes i mars.
men man får hoppas på lite tidigare färdigställande av tröjorna
bör åxå tas med i beräkningen att jesus egentligen föddes i mars.
men man får hoppas på lite tidigare färdigställande av tröjorna
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 13:54Japp... jag betalar gärna extra på mina t-shirts... tänker man på vad det ger att avända funbeat för mig så skulle man kunna ta ut en stor slant!
Japp... jag betalar gärna extra på mina t-shirts... tänker man på vad det ger att avända funbeat för mig så skulle man kunna ta ut en stor slant!