Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 08:28Jag håller med Simon!
Jag håller med Simon!
Quote from Lotta Lindström on 10 September 2007, 20:19Jag vill då inte styrketräna i långärmat...
Jag vill då inte styrketräna i långärmat...
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 20:45Men kortärmat iallafall
Då får vi orientera med den..
🙂
Men kortärmat iallafall
Då får vi orientera med den..
🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 21:11Sara: Nej inte långärmat, men kortärmat, som en t-shirt typ.
Sara: Nej inte långärmat, men kortärmat, som en t-shirt typ.
Quote from Lotta Lindström on 11 September 2007, 08:24Jaha... trodde det var långa ärmar du menade. T-shirt är helt ok för mig. 😀
Jaha... trodde det var långa ärmar du menade. T-shirt är helt ok för mig. 😀
Quote from mårten jansson on 11 September 2007, 09:02Jag också.. det stod ju heltäckande 🙂 Korta armar är alldeles utmärkt för mig... jag föredrar det.
Jag också.. det stod ju heltäckande 🙂 Korta armar är alldeles utmärkt för mig... jag föredrar det.
Quote from Linda Ryen on 11 September 2007, 11:53Alltså jag har läst den här tråden en tid med intresse...Min undran är: Finns det nåt belägg för att nån kommer att skaffa fram tröjor? Är Olle ens intresserad? Annars förstår jag inte riktigt varför tråden lever vidare..
Ingen mening o sitta o önska om
Alltså jag har läst den här tråden en tid med intresse...Min undran är: Finns det nåt belägg för att nån kommer att skaffa fram tröjor? Är Olle ens intresserad? Annars förstår jag inte riktigt varför tråden lever vidare..
Ingen mening o sitta o önska om
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 11:54Har du inte sett Olles inlägg när du följt tråden?
Har du inte sett Olles inlägg när du följt tråden?
Quote from Linda Ryen on 11 September 2007, 11:57Hahaha...nä tydligen har jag missat hans lilla notis...Kul! då är inte min önskan helt fel ändå....BRA (t+)
Hahaha...nä tydligen har jag missat hans lilla notis...Kul! då är inte min önskan helt fel ändå....BRA (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 12:14Inte lätt att se dom små insticken bland alla andra inlägg... men dom finns där... annars hade det ju varit en rätt onödig diskussion
Inte lätt att se dom små insticken bland alla andra inlägg... men dom finns där... annars hade det ju varit en rätt onödig diskussion