Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTräna solo!
You need to log in to create posts and topics.

Det är komplicerat det där med att träna med någon annan, tycker jag. För tillfället funkar det bäst för min del på några pass på gymmet, där instruktören jagar på oss, har koll från gång till gång på pumpen vilka vikter vi brukar köra och som utmanar en

Om jag inte hade min kompis som sparkade mig i baken och sa "Nu tränar vi" så skulle jag aldrig komma iväg till gymet. När hon inte kan tränar jag oftast inte heller. Måste bli bättre på det där med träningsdiciplinen...

om jag hadde en kompis som försökte släpa mig till gymet är risken stor att jag skulle sänka kompisen.
folkilsk somsagt när det gäller träning.
annars är jag snäll 😉

Har inget emot att träna med andra. Det är bara det där med att anpassa sig till tider etc. Dessutom om den andre inte kan så har jag tyvärr en tendens att se det som en ursäkt till att inte själv träna (#) Därför har jag bestämt mig för att träna själv.

Om det fanns kompisar som tränar det jag vill träna så tränar jag gärna ihop med dem, men de flesta håller sig bara till en sport och alla vill träna sin sport på samma dag som alla andra 🙂
Paddling tränar jag ihop med andra av naturliga skäl. Kanot mås

Kanske något som ska med på visitkortet.. Singel PT?? Nämenhugadåvahemskt!! Nu får vi skärpa oss.. *harkel*