Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

Hur får ni ihop det?

Själv har jag haft en rätt tuff tid i snart 4 år. När pappan till min dotter och jag separerade var skruttan bara 6 år och hon har i princip bott hemma hos mig varje jämn vecka sedan dess.

Mina föräldrar lever inte längre och efter

Håller precis på att lära mig nån slags rytm då jag också har varannan vecka. Min lilla prinsessa är "bara" 2,5 år vilket enligt henne själv är "en stor tjej", men det blir helt klart svårt att få till nån träning på våra veckor.
Försöker komma iväg på lu

Det låter härligt Jocke. Klart du ska ta med din lilla prinsessa bakpå cykeln till våren och visa henne hur härligt det är att cykla... 🙂 Jag brukar ta med min tjej på vår tandemcykel för hon är för stor för att sitta bakpå i barnstol nu....*he he* Det

Låter kul!
Varenda orienteringstävling (jo, jag fuskar med lite skogsluffande oxå) har ju barnpassning, och där tror jag enda kravet är att de kan gå... Perfekt att låna ut barnen nån timme medan man skubbar i skogen. Nåt för alla motionsloppsarrangörer a

Jag har också min dotter varannan vecka, och min motionscykel får jobba hårt då. Som tur är har jag mormor och morfar samt farmor i närheten, och de får rycka in som barnvakter ofta, speciellt nu när det inte är långt kvar till VL.

Hej alla härliga singelföräldrar! Min tjej som är 6 gillar att följa med på SATS junior men om inte den möjligheten finns där ni bor/tränar så är mitt tips att klämma in vardagsmotion "barnveckorna".. cykla till jobbet, komma ut på en power walk på lunche

På våren/sommaren/hösten så tar jag med mig mina barn (4&7år) till en IP. Där får de hoppa lite längdhopp tills de inser att de är i en jättestor sandlåda 🙂 jag brukar kunna få en 40-70 min träning så i alla fall. Sen om innebandymatcherna inte är för s

Ja, jag har också tagit med min dotter till en idrottsplats och sprungit ett antal varv medan hon cyklat och gjort annat. Utmanat henne att springa 3 varv också!

Sist jag öppnade truten när Annika startade en tråd i just detta ämne blev det pajkastning med Xet.. Så nu funderar jag på OM jag ska svara eller inte...

Klart du ska Silva!! =)