Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

Verkar vara några stycken här som har barn på halvtid... Halvtid är ju ändå ganska så bra om mman betänker att det finns dem som har heltid...

Själv blir det cykelträningen till o från arbetet båda veckorna, men bilen då man måste passa något möte el ha

Min dotter sitter i rullstol....hon får följa med ut om vädret tilllåter...jobbigare(tyngre) för mig oxå att putta rullstolen....och e det i skogsspår så får man köra på bakhjulen till hennes glädje.....Gott för mina bröstmuskler...allt går bara man vill

Vilka bra å fiffiga idéer ni har för er. Visst måste det väl ändå vara höjden av lycka att kunna träna tillsammans med sina barn och ungdomar... =)

Själv har jag gått här och grunnat på att jag skulle vilja ta med dottern på F&S jumpa. Hon skulle verkli

Har sedan 7 år nu haft min son på heltid (han är nu 12). De senaste 2 åren har jag kunnat återta en hel del träning. Hinner med både en något på lunch ibland och långpass på helgerna. Äntligen börjar han bli så stor att han är nästan självgående och helst

Jag kör mycket på motionscykel, tycker inte att det är så tråkigt framför tvn, eller med en bok på ett notställ bredvid. Naturligtvis är det inte samma sak som att komma ut och röra på sig, men det är skönt en regnig kall kväll.

Dottern har varit med på cykeln när jag springer så länge jag kommer ihåg...ibland kan det bli så att man får putta på, men oftast är hon tidtagare och drickalangare. Ofta är det hon själv som vill följa med, då hon numera kan vara ensam hemma.
Var själv

Allt är möjligt bara man vill. Visst det blir tufft med en 8 och 10 åring hemma när man skall lagamat, hämta på olika träningar och aktiviteter, läsa läxor, vara fotbollscoach, betala räkningar, städa, kanske till och med jobba hemma och dessutom få egen

Hej alla!
Hittade till detta forum idag. 🙂
Jag har två små barn, 8 mån och 2,5 år, nästan på heltid, så det där med träning är trixigt...
Pappan har dom varannan lör-sön + varje onsdag, så då tränar jag ju förstås.
Sen har jag hittat en lärarstudent, en

Pernilla, varför är inte dina barn mer hos sin pappa? Han har väl lika stor rätt till dem som du?

Om ni delade lika på vårdnaden skulle du ha halva din fritid att disponera!

Vi har gemensam vårdnad. Vårdnaden har inget med umgänget att göra.
Barn under 3 år bör inte bo växelvis alls.
Barn under 1 år bör inte vara borta mer än ett dygn. Hon blir ett till sommaren så då ökar vi till 2 dygn.
Pappan har dessutom en bakgrund som g