Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

Jag har många vänner som helt slutat att träna efter att de fick barn, så jag tycker det är inspirerande att läsa era tankar, åsikter, påhitt och aktiviteter. Det väcker ett hopp hos mig att man visst kan kombinera ihop barn och träning 🙂

Dessutom är n

Pernilla - du är sååå varmt välkommen här!!

Jag förstår att du kände dig påhoppad - men det är nog lyckligtvis inte så vanligt här på Funbeat (tror jag). Stina och Katharina menade nog väl men det blev nog lite fel i slutänden där. Ge dem en ny chans- ja

Hm, jag gjorde bara ett inlägg som inte var så personligt påhopp, mest gav uttryck för min åsikt i stort, sen lade jag ner det. Det är klart att vi inte kan veta hur det är i just din situation, men kändes rätt meningslöst att ge tips när du redan verkade

fast knaske i ett annat forum

Ja absolut i annat forum.

Håller med!

Skrattar ! OJ vad tyst det blev..

Jag kan ju berätta att en som jag känner *host host* har ett X som försöker få henne att sluta med sin hobby...
Med A L L A medel.. Familjerätten är inkopplad... Advokaten har gett upp..
*suck*

Det finns en Fransk film 5-6 år gmal någonting om en kille som blir cykeltokig, hans fru skiljer sig men enligt något konstigt avtal så får mnnen bo kvar hemma i hennes lägenhet.

Hon är gallerist och han således cykeltoig, i sitt rum sätter han upp stor

Har fått tips om den filmen men kan för mitt liv inte komma på vad den heter (#)!!