Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

Håller med Stina här, delad vårdnad betyder lika mycket tid. Barn är anpassningsbara. Jag och mitt ex har vår dotter precis lika mycket, aldrig i livet att vi skulle vilja ha det på nåt annat vis.

Som sagt, vårdnaden har inget med umgänget att göra.

Och jag skulle ALDRIG acceptera att vi har det på något annat sätt än vi har det, för barnens skull. 🙂

SÅ, lite träningstips kanske? ELler är detta ett vårdnads/umgängesforum? 😉

Varför skaffar du då barn med en som du anser inte har alla hästar hemma? För det är ju vad du säger ovan till mig. Jag kan lite grann köpa argumentet att mycket små barn har svårare att överblicka men jag tycker människor är grymma som undanhåller barnen

Men droppa vårdnadsdiskussionen! Det är för mkt som vi inte vet eller har att göra med om deras förhållande för att kunna diskutera detta.

Jag är bara så inspirerad efter den stora internationella kvinnodagen som firades igår. Det är för jäkligt hur samhället ser ut och det är långt ifrån bara ena sidans fel varför det ser ut som det gör.

*Peace*

oj va trevligt det måste va och skriva sitt första inlägg här och bli påhoppad av två personer som står helt utan bakrundsinfo.

välkommen pernilla

Ja, just det VÄLKOMMEN Pernilla glömde jag säga!

Jag är så imponerad av alla er med barn som hinner träna över huvud taget så därför är jag i denna tråd och försöker hitta inspiration trots att min dotter är 19 år och inte har bott hos mig alls de senas

Kämpa på Pernilla! Jag tycker du har hittat en bra mix efter dina/era förutsättningar. Försöker själv få ihop det vilket inte är så lätt alla gånger. Man får helt enkelt sätta upp rimliga mål och vara glad för den träning som blir av, inte sura för de pas

TACK ni andra som välkomnat mig här!
Tänkte för en sekund hoppa av detta forum efter alla påhopp från Stina och Katharina, men väljer att ignorera dom istället.

Ja, det är inte lätt ibland att få till det med träningen, särskilt när man sen innan barnen

Hej Pernilla!!
Min dotter är bara hos sin pappa varannan helg.
Hon är dock 7 år och kan klara sig någorlunda själv...

Sätter henne framför en film med telefon och lapp med nummer till min mobil och springer ett par varv i området (är aldrig längre än 5