Quote from Guest on 20 April 2010, 19:38Hittills ovanligt ont om terapeutiska hatinlägg över underutvecklade bilister här i forumet. Brukar vara ett säkert vårtecken.
Ingen som har något att rapportera?
Hittills ovanligt ont om terapeutiska hatinlägg över underutvecklade bilister här i forumet. Brukar vara ett säkert vårtecken.
Ingen som har något att rapportera?
Quote from Jonas Täng on 20 April 2010, 19:48Såna råkar jag ut för mest varje dag men sen cyklar jag lite till så endorfindosen överväger alla såna känslor och då finns det ingen anledning att rekapitulera dem här och bli irriterad en gång till!
Såna råkar jag ut för mest varje dag men sen cyklar jag lite till så endorfindosen överväger alla såna känslor och då finns det ingen anledning att rekapitulera dem här och bli irriterad en gång till!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 20:28Moget och bra.
Moget och bra.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 23:01Gunnar: Jeg tror du er mer syklist en bilist. En ekte bilist vil aldrig fortelle at han har, eller gjør, noe feil i trafikken. (L)
Gunnar: Jeg tror du er mer syklist en bilist. En ekte bilist vil aldrig fortelle at han har, eller gjør, noe feil i trafikken. (L)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:16Det är inte bilisterna utan cykelpendlarna som ger mig mest nära döden-upplevelser ...
Det är inte bilisterna utan cykelpendlarna som ger mig mest nära döden-upplevelser ...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:24+1
samt turister till fots
+1
samt turister till fots
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:37Har inte hunnit cykla så jättemycket ännu i år, tror bara jag skrapat ihop ca 70 mil. Mitt spontana intryck är nog att bilisterna lugnades av den stränga vinterns väglag och kör något mer sansat. Ger dem en månad att vakna till liv och återgå till att var
Har inte hunnit cykla så jättemycket ännu i år, tror bara jag skrapat ihop ca 70 mil. Mitt spontana intryck är nog att bilisterna lugnades av den stränga vinterns väglag och kör något mer sansat. Ger dem en månad att vakna till liv och återgå till att var
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:47Ett tips om för de som vill uppleva cykelvansinne i kubik är att under morgontid testa cykelbanan som kommer från Aspudden & Årstaberg och passerar Liljeholmskajen ...
Ett tips om för de som vill uppleva cykelvansinne i kubik är att under morgontid testa cykelbanan som kommer från Aspudden & Årstaberg och passerar Liljeholmskajen ...
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 09:59Inte varit så många tokiga bilister ännu och jag hoppas det fortsätter så, men någon som tutar och visar sin invalidiserad höger hand kommer det alltid. Nu mera har jag bytt taktik, istället för att svara med liknade beteende och svara jag med att kasta
Inte varit så många tokiga bilister ännu och jag hoppas det fortsätter så, men någon som tutar och visar sin invalidiserad höger hand kommer det alltid. Nu mera har jag bytt taktik, istället för att svara med liknade beteende och svara jag med att kasta
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 10:30Shit vilken bra grej. Fler slängkyssar i trafiken. Det ska jag börja använda. Jag är yrkesförare och ser en hel del.
Shit vilken bra grej. Fler slängkyssar i trafiken. Det ska jag börja använda. Jag är yrkesförare och ser en hel del.